Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

folk er flinke her altså. jeg har prøvd å skjerpe meg litt dette svangerskapet ,men nå har jeg 10kg og er snart i uke 29. syntes ikke det er så allerverst egentli. vekta viser 91da. håper å holde meg under 100kg. sist ente jeg på 109kg. er det vanli å legge mye på seg mellom 29 og 32? tenker litt på om magen vokser mye og da.. eller er det itte uke 32 den vokser mest? skal til syden i uke 32 og fint om jeg ikke vokser så alt for mye på de 3ukene igjen hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 34+4 i dag. var hos legen tidligere i dag, og har nå lagt på meg 6,5 kg....

Skrevet

er i uke 36, og opp 3 kg...

Skrevet

Opp 14kg er 30+6. Jordmor mente det var bra :)

Skrevet

7,5 kg. Har termin i dag, 30. mai.

Skrevet

37+4 og 13,5 kilo. Men blir mer nå, for har spist kake hver dag!!!

Skrevet

Er i uke 35, og har gått opp 11 kg, helt fornøyd med det:) Men kunne godt ha sluppet alt vannet som lager pølsetær og dobbelthake!!!

Skrevet

Uke 30 og 22 kg.

Skrevet

er 29+1 i dag og er gått opp 20 kilo, sånn ca. siden det er litt siden jeg veide meg sist, kan jeg sikkert legge på meg par kilo til, for virker som om jeg går opp nesten 3kg i uken omtrent.. men, får skryt av hvor pent det er da, så tar det alt annet enn tungt.

liker mine ekstra kilo jeg, da jeg ønsket meg dem og prøvd å få de lenge føre jeg ble gravid og håper mye av det blir igjen når jeg har født:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...