Gå til innhold

Mye sex gir bare kynnere og murring, ikke no mer!...?


Gjest

Anbefalte innlegg

Har fulgt råd og hatt mye sex i det siste, helt ok, men får bare kynnere og muring i livmoren. Det skjer jo ikke no! Er fem dager over termin og utålmodig! Har det noen annen nytte egentlig? - modning av livmoren? Har gått /jogget tur i dag og i helgen også, hørt det er lurt å være mye i aktivitet... Andre råd tas i mot med takk!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det på samme måte som deg. Jeg er i dag -10 dager å er ganske lei av å gå med denne magen og s har jeg så lust og møte den lille prinsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i samme båt som dere. Nå har vi gitt opp sex for det ser ikke ut til å hjelpe.Brystvortestimulering holder jeg derimot på med enda da, i håp om at det skal skje no. Har skikkelig sterke tak mens jeg holder på (1 time på formiddagen) så får jeg kanskje 2-3 tak etterpå og så stanser det. Jeg er bare -4 i dag så jeg har jo litt å gå på i forhold til dere enda da, men er skikkelig lei ja :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått tips om å pusse vindu og vaske leil:) Men har ikke prøvd sjøl...Kan og funke å ta akupunktur....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hormonet progesteron i mannens sæd som kan sette igang fødselen, men bare hvis man er moden, så derfor vil det å ha masse sex antakeligvis bare virke hvis du er fødemoden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor ba meg holde meg unna vasking av tak vegger vidu ol.for det var berre ein myte sa ho.Einaste det ville føre med seg var at eg blei utslitt og fikk meir ildt her og der.Og meir sliten til fødseln var i gang.Et ein god middag m tung kost.Raspeball/komler og sex til dessert som ho sa...Uansett kjem den ikkje før det er modent nedentil til fødsel.Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...