Gå til innhold

Gifteringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alle dere gifteringene ferdige når dere skal gifte dere? Er det noen som bare har brukt forlovelses ringene på den store dagen og heller kjøpt gifteringer i ettertid? Skal gjøre allt så billig som mulig, fordi vi ikke har så god råd for tiden. Derfor funderer vi på og vente med og kjøpe gifteringer et års tid, for og da kunne kjøpe akkuratt dem vi vil ha. Kan man gjøre det? (Meg igjen.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi valgte å pusse våres forlvelsesringer og gravere inn ny dato i dem.

Vi gjorde det slik fordi mannen ikke kommer til å gå med ringen så mye, pga jobben hans.

Jeg får en ring når jeg får bestemt meg på hvordan jeg vil ha:-)

Skrevet

Vi kjøpte fine spesial lagde ringer til forlovelsen. Graverte inn "din xx " til folovelsen. Til bryllupet en kodet melding som bare vi vet hva betyr som har fulgt oss siden vi var nyforelsket :)

Trenger ikke nye ringer til bryllupet ;)

Skrevet

vi har bestilt nye nå.. jeg vil gjerne bruke de fra den dagen man er gift.. men så har jammen butikken bestilt opp feil, og de var ikke helt sikre på om de rakk å lage nye på 3 uker.. venter i spenning.. nå prioriterte vi ringer da, men jeg hadde kaskje også ventet hvis jeg ikke hadde fått den jeg ønsket meg.. man skal jo gå med den resten av livet :o) forhåpentligvis :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...