Gå til innhold

Sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere bruke for sko? Lyst og vise bilde?

(Ja jeg lurer på mye idag. Var jeg som lurte på brudekjole også dåp/bryllup også. Er anonym fordi ingenting er helt avgjort her enda og vil derfor ikke at noen jeg kjenner skal se disse inleggene).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Her er mine sko. Veldig fornøyd!!! Får i den fargen man vil, jeg skal ha ivory... Trodde det var høy hæl for jeg kan IKKE å gå i høye hæler, men de er bare supre å gå i... Må begynne å gå de inn nå :0)

http://www.lisenett.no/Brudesko/b8.htm

Skrevet

De skoene på netthandelen var veldig fine, men husk at du skal gå med de en hel dag + sitte mye. Veldig vanlig å bli hoven i bena.

Jeg ville nok ha gått for tette sko eller sko med litt mere støtte.

Skrevet

Har et par andre sko som jeg kan bytte til hvis/når jeg blir sliten i bena. :)

Men dem var greie ellers?

Skal ha vit og ivory farget kjole, med sølv broderier og roser på. (vanskelig og forklare, er egen design)

Skrevet

Ja da er det jo greit og de var veldig søte....

Morsomt å ta opp elementer fra forskjellige steder på kjolen.

Om du bor i nærheten av Oslo er det mange innvandrerbutikker med mange fine blonder, knapper og annet stæsj.

Og det beste av alt - det er billig!

Skrevet

Takk for tipset. :) Bor ikke langt fra oslo. Tror de meste detaljene skal være inkjøpt, men skader jo ikke og sjekke for det om. :D

Skrevet

Fine sandaler det der, om de passer i fargen til kjolen så... Men jeg hadde aldri tort å velge så høye og tynne hæler, om du ikke er vant med å gå med høye hæler da. Blir jo en stund å ha de på før du evt skifter vil jeg tro?

Skrevet

Jeg er vant med høye hæler ja. :) Og som skrevet over så kan jeg bytte sko utover kvelden når/hvis jeg blir sliten i bena. :)

Har bestillt dem nå. Gleder meg til jeg får dem. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...