Topmodel Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Jeg pakket inn sykehus bag i dag 2 Amme bh 2 par jogge bukse og t shirt klar til hjemreise 5 truser 2pk allways bind night tøfler camera og video camera telefon lader tann børste, tannkrem ,hår børste såpe sjampoo
Gjest MMJ Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 hårstrikk en liten, tynn lue til å ha inne hadde jeg sist da jeg fødte i november.. en god ansiktskrem skal jeg også ha med meg Lufta er så tørr på sykehuset synes jeg Du har termin akkurat en mnd før meg... heldiggriiiis
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 jeg hadde tatt med flere truser for man blør mye tror jeg byttet truse 3 ganger om dagen denne gangen har jeg kjøpt inn engangstruser (får kjøpt på apoteket) jeg hadde også tatt med ett par ekstra bukser.. og ammeinnlegg, lepomade veldig tør luft på sykhus, hårføner å bløse deg tør med der nede blir sårt,jeg hadde også innverstert i ett par amme gensere.sokker,klær til baby på hjemreise,jeg har tatt med sov i ro godt å ha om du trenger å sove og deler rom,og slippers til å ha i dusjen ekkelt å stå på gulvet når du vet at noen har stått der å blødd før deg...og en genser kan jo være litt kaldt.
Gjest MMJ Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Jeg brukte BARE sykehusets underbukser. De var STORE og de passet godt når jeg brukte bleier, hehee Eller store bind som man også kan kalle dem
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 Ja, toalettsaker da... Holdt på å bli sprø sist da jeg måtte vaske håret med sykehus-såpe, siden jeg ikke hadde shampo+balsam for hånden da d ble dusjetid... Grøss!
9nah Skrevet 29. mai 2007 #8 Skrevet 29. mai 2007 brystvortekrem kan jo være kjekt i tilfelle man får såre brystvorter under ammingen. nesespray (hvis du som meg sliter med tett nese) energidrikk/sjokolade/matpakke el (noe energigivende, ikke light brus fex) og ellers ting til baby så klart:-)
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #9 Skrevet 29. mai 2007 Deodorant og ammeinnlegg ville eg pakka med. Og kanskje ein pakke eingangstruser frå apoteket (sånne Tena nettingtruser) - du får det kanskje på barsel, men nokre får det berre første dagen.
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 29. mai 2007 #10 Skrevet 29. mai 2007 lesestoff kan være greit å ha med..jeg har hørt at det kan være lurt å ha med eget tørkepapir som er mykt. Sykehus har gjerne hardere papir som er verre å tørke seg med i ettertiden. Ellers tror jeg det meste skulle vært dekket ja om du fyller på de andres råd;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå