Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Det var ikke sååå mye fart her i kveld alikevel..... så jeg tar med kjæresten og køyer.........kanskje noe spennende på tv;-)) Lykke til Karomamma, håper snuppa di snart tar kvelden:-) Ha en fin kveld allesammen og god natt:-)
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Natta;-) og jeg som akkurat rigga til og var klar for ordlek... Neida, sov godt!
Karomamma Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Natta sjøl!! Karosnuppa sover, etter nesten halvannen time gikk jeg inn.... Fy skamme meg Det er virkelig helt en helt pyton situasjon og det verste er at Karopappa og jeg kranglet etterpå, det pleier vi omtrent aldri å gjøre. Jeg er helt på felgen for tida av andre ting i utgangspunktet og dette gjør hverdagen ikke særlig bedre. Ja ja, blir nok likar i mårra...
Reveenka Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Mangel på søvn er omtrent det eneste som setter sinnene i kok i revehiet også.... Da blir lunta mye kortere.... Får håpe Karosnuppa snart skjønner at det er _godt_ å legge seg i senga si og sove c",)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå