Gå til innhold

På do hele tiden, men bare noen dråper......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 35, og må plutselig enda hyppigere på do enn før. Drikker normalt. Har ofte akutt avføringstreng, og når jeg tisser kommer det bare noen dråper selv om jeg er veldig trengt.Kan det være UVI eller babyens stilling som presser på blæra? Eller noe annet? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minner veldig om sympt på UVI... Lever en urinprøve på legekontoret i morra tidlig,du... God bedring! :)

Skrevet

Takk for det! Eksamen i morra, så må nok plage eksamensvaktene med hyppige doturer;) Men på onsdag skal jeg på kontroll, så da må jeg huske urinprøven!

Skrevet

Jeg vil nok tro at du har en urinveisinnfeksjon ja. Desverre.

Jeg hadde det slik selv og hadde ikke vondt så jeg tenkte ikke noe over det, før legen min kunne fortelle meg at jeg hadde UVI. Fikk medisiner og det gikk over meg en gang.

Skrevet

Hvis det ikke er UVI, kan det være at barnets hode enten er festet eller ligger så langt ned at det presser veldig på blæra, jeg har hatt det noen uker, og har ikke UVI, bare hodet godt plassert i bekkenet. Føler jeg skal tisse konstant, og får såvidt ut noe, må bøye meg fram og tilbake før det kommer skikkelig ut..

Skrevet

Man merker om man har UVI altså, det er vondt og er som regel litt rosa aktig på papiret når man tørker seg...

Kan jo være blærekatarr da, det er en snillere versjon...

Har vært sånn selv jeg, og om h*n ligger å presser veldig på blæra så er jo det grunnen.. Sånn har lillebror vært her ihvertfall =P

Skrevet

Håper den siste teorien stemmer:) Det stikker og presser veldig nedentil ihvertfall. Leverte forrige urinprøve for 11 dager siden, og da var alt ok. Men finner det ihvertfall ut på onsdag, det er vel ikke farlig å vente til da? Kan ikke skulke eksamen, for da må jeg lese og grue meg hele sommeren, og jeg vil heller lade opp til fødsel!!

Skrevet

Er det uvi skal man få behandlig så fort som mulig... Men jeg har hatt det MANGE ganger og kjenner godt forskjellen på det og om man bare er litt ekstra tissatrengt *hihi*

Nærmer seg jo slutten for deg også så er ikke umulig at huleboeren presse seg nedpå blæra=P

Lykke til med eksamen i morgen da =)

Skrevet

det er ikke alltid man merker at man har uvi, mange som ikke har symptomer, kanskje bare hyppig vannlatning. mange som ikke har svie, smerter, osv.

Skrevet

Takk for oppmuntringene:) Vanskelig dette med UVI.. Har hatt det for mange år siden, og da var det vondt ved vannlating, hadde også i uke 11, men da merket jeg ikke noe (verken sviing eller hyppig vannlating) før det hadde blitt til nyre-bekkenbetennelse, og veeeldig vondt. Skal sprenglese litt nå på slutten, men gir beskjed når jeg har vært på kontroll!

Skrevet

Hvis du har sitronekstrakt eller sitron kan du blande dette med vann og drikke,- MASSE!!! HVis dette ikke hjelper til i morra, kan du jo høre med jm på onsdag. Du KAN klare å "skylle ut" UVIen, hvis den ikke har fått etablere seg så godt...

Lykke til på xamen i morra,da! :))

Skrevet

Dette høres både kjent og normalt ut, og behøver slett ikke være urinveisinfeksjon. Men som du sier får du jo sjekket det ganske snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...