Gå til innhold

uthenging og hets av nick


Mage Mi Sa Jo

Anbefalte innlegg

nå står det så tydelig at dette ikke er lov på deres forum og da ser jeg det unødvendig at dere lar folk få herje fritt med enkelte bare fordi de er mye sett og aktive brukere her inne. disse skal også beskyttes mot denne hets.

 

slett hele denne tråden eller om mulig slett ypperts nick i overskriften slik han har bedt om. dere er ellers raskt ute å slette regner derformed at dette også denne gangen blir ordnet opp i raskt.

 

http://www.dinbaby.com/forum/thread/9428823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men han skal få lov til å hetse folk der inne for sine fantasier ustraffa da liksom?!? FANTASIEN HAR IKKE NOE MED YPPERT Å GJØRE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke stå som overskrift i en syk og pervers tråd er det så vanskelig å forstå?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette stiller jeg meg uforstående til for å være ærlig. jeg er klar over at dr. yppert ikke altid er så grei han heller, men jeg syntes faktisk ikke at det gir rett til at han skal hetses for det skal dere bekjempe hetsen så får dere ta alle som ikke følger de reglene dere selv har satt for sidene deres.

 

og nei jeg mener ikke at han har rett til å hetse med folk heller.

jeg mener bare at når dere har satt noen regler her så må det være mulig at dere sørger for at de blir fulgt og her føler åpenbart Dr. yppert seg hetset og da forstår jeg ikke at dere velger å la dette bli.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vurderte det slik at denne tråden ikke var skrevet for å hetse, derfor ble den ikke slettet. Vi har derimot slettet en del andre innlegg som kom i etterkant av diskusjonen om tråden, da de gikk over streken og det selvfølgelig ikke er fritt frem for å hetse noen som helst.

 

Det er slik på nettet som på andre arenaer i livet, at dersom man selv er svært "frittalende" i forhold til andre, så må man tåle litt fleip tilbake også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer moderators innlegg her.

Enkelte er raskt ute med å slenge med leppa og da er det bare å bite tenna sammen og tåle at man får litt tilbake....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belmina er altså nok et av ypperts mange nick. Aldri i verden om noen andre hadde giddet å bry seg om dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...