Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Jeg har nokså store bryster fra før og har hatt vansker med å finne BH i riktig størrelse, bruker 75-80 F. Heldigvis har de ikke vokst noe særlig til nå, er 29 uker, men jeg har sett etter amme-bh i slike størrelser uten å finne noe. Dessuten blir de vel mer hovne når melken kommer etter fødsel. Noen som vet hvor man kan få tak i?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Jeg er på jakt etter samme som deg. Har ikke leita så voldsomt enda. Men har hørt rykter om at Triumph skal ha ... Mange som sier vi går opp 1-2 størrelser i cup
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 De har temmelig store amme-bh'er på cubus. Men de var dyre. Selv bruker jeg "bare" D cup og det finner jeg i litt billigere varianter på lindex og kahp ahl. Men tror ikke de har noe større enn D (jeg tror nemlig jeg kjøpte de største de hadde...
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Cubus har noen kjempebra! Triumph mamabel lace R heter de, fins i STORE str også Var nettopp og kjøpte selv, og så str helt opp til FF mener jeg. Det koster 350 ca, men holder vask etter vask, og er kjempegod kvalitet på! De kan faktisk også kjøpes direkte på nett, hvis du vet hvilken str du bruker/kommer til å trenge da... www.triumph.no tror jeg det var...
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Jeg fikk beskjed av cubus at de ikke hadde større enn E cup. Så jeg sliter med å finne noe.... Har vokst ut av E cup, og er bare 30 uker på vei, skal tro når de i tillegg blir fylt opp av melk da??? De har vel kanskje på Lindex?
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 http://triumph.timarco.no/Productbc43b29c-b32a-45e4-ab4a-a2fa30743ad7.aspx Her er den jeg snakket om, går opp til str G!!! OG, kan bestilles på nett
Gjest Ut på tur Skrevet 29. mai 2007 #8 Skrevet 29. mai 2007 Takk moniccen *høygravid* Den skal jeg skaffe meg. Ser ut som den er laget på samme lest som Amourette som er en kjempe god BH til stor byste
jentebabymom Skrevet 29. mai 2007 #9 Skrevet 29. mai 2007 fy flate....jepp jeg har også anskaffet meg amme bhr nå, men må si at jeg synes de ikke er noe fine nei. ikke noe sexy mom her...
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #10 Skrevet 29. mai 2007 Jepp, den er liksom amme-utgaven av Amourette Syns den er både fin og god å ha på seg jeg.
Pottemor og lillemann Skrevet 30. mai 2007 #12 Skrevet 30. mai 2007 Tusen takk for gode råd, jeg tar meg en tur på Cubus. Hvis ikke prøver jeg på nettet, men det er liksom noe med å prøve på. Har jo ikke lyst til å se helt j..... bare fordi man ammer. Hvor mange amme-bh'er trenger man vanligvis?
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #13 Skrevet 30. mai 2007 De amme-bh'ene jeg snakket om er fine i hvertfall Trenger minst to, så kan den ene vaskes mens den andre brukes... Satser på 3 jeg, så vet jeg at jeg alltid har en tilgjengelig. Og ja, det er lurt å prøve først, men husk at puppene blir større når melka kommer
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #14 Skrevet 30. mai 2007 Gå til en undertøysspesialist, de måler og finner ut hvilken str du skal ha. For å sikre seg at de selger deg riktig str. kan du gå der fra det er to maks tre uker igjen til termin.
ennaH Skrevet 30. mai 2007 #15 Skrevet 30. mai 2007 Du gir et godt og et dårlig råd. Det gode rådet, er å gå til en spesialforretning for undertøy. Der har de i alle fall bh-er opp til størrelse 100 H, har jeg sett. I alle fall i Oslo. Det dårlige rådet er å gå dit to-tre uker før termin og spørre etter amme-bh. Det er ingen gitt å vite hvor mye brystene øker idet melkeproduksjonen setter i gang. Og det er fryktelig dumt å bruke en formue på dyre amme-bh-er som høyst sannsynlig ikke passer etter fødselen.
Gjest Ut på tur Skrevet 30. mai 2007 #16 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har nå bestilt en BH her : http://www.underverker.no/pJkVLXC9g,H8z0ow,j1X9f3XO7KXhRjO3-.ips Har kjøpt den største så da er det jo ikke lett å finne noe større om den blir for liten..... Skal prøve å huske å komme med tilbakemelding på hvordan den er
Gjest Ut på tur Skrevet 2. juni 2007 #17 Skrevet 2. juni 2007 Amme BH'n fra Abecita, bestilt på http://www.underverker.no/pJkVLXC9g,H8z0ow,j1X9f3XO7KXhRjO3-.ips Virker som en bra BH, Til å være kjempestro (85 H) ser den ikke kjempe klumpete ut. De "stroppene" som er på siden som BH'n henger i når du ammer kommer litt utenfor selve BHen når den er lukket, det er ikke ubehagelig men de synes jo. Har bare prøvd den ikke brukt den, men tror jeg skal bli fornøyd med den. Den kom etter et par dager. Kjøper bare en nå og satser på det finnes flere på lager når jeg får bruk for flere seinere Vet jeg burde ventet med å kjøpe, men så lenge jeg kjøper den største de har er det jo ikke så mye å vente med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå