Gå til innhold

November: Mamma73 og lille Selma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:):)

Så koselig å høre fra dere! Her raser dagene avgårde.........bare 2 mnd igjen nå, så er permisjonen over.....Selma er en blid og fornøyd jente......Vi var akkurat på 6 mnds kontroll.....veier 7300g og var hele 66,5 cm lang:)

Sluttet akkurat å amme, og endelig sover vi litt her i huset også.....Før ville hun ha pupp 5 ganger om natta - nå er vi nedi en flaske........

Og dere da? Hvor stor er Live blitt? Og alt er bra ellers?

Ååå.. bare to mnd, of of of... tiden går altfor fort. Skal du tilbake i jobb 100% da eller?

Så stor jente! Hm.. nå begynner jeg å lure på om Live er blitt ganske stor.. hehe... Hun var nettopp på 5 mnd kontroll, og var 7 kg og ca 62 cm :D Hun legger godt på seg og spiser som en hest ;) Ellers er alt bra. Vi hadde navnefest den 12 mai, og var i Arendal fra den 11 t.o.m den 19, da drog vi i bryllup med hele B slekta ;) Var en fetter av JB smo gifta seg, de er forresten fra Tvedestrand :D Var moro å feire 17 mai i Arendal.

Ellers har vi kommet på plass i ny kåk. Vi kjøpte rekkehusleilighet i april, og har nå levd i oppussingsmareritt lenge. Men nå begynner vi å komme på plass. Eller vi har forsåvidt vært på plass en stund. Vi har vært ute å reist også, en uke i Tyrkia. Hm, ved nærme tanke så har det skjedd en del gitt.. .hehe

Permisjonen min går ut 27 juli. Da blir det mest sansynlig at jeg går inn i en 50% stilling som gjør at Selma fremdeles kan være hjemme. Det er ikke aktuelt for meg å levere henne til noen andre, da blir jeg heller hjemme ett år til.

Da er hun ikke så liten lenger ihverfall:). Spiser hun grøt og sånt nå da?

Ammer du også fremdeles?

Gratulerer med vel overstått navnefest! Var det en fin sermoni? Deilig med alt som er unnagjort - selv om det selvfølgelig er veldig koselig::=)

Hvem er denne fetteren da? Ble litt nyskjerrig her.......

Gratulerer med ny jobb... så det i et innlegg her. Spennende!! :D

Hun har fått litt grøt, men nå har det vært litt stopp igjen... fullammer enda, så hun smaker bare på foreløpig ;)

Det var veldig fint, og svigers hadde stelt i stand en nydelig fest!

Han heter Tor Magnus B... Mora heter Gunn B.. bor i Sagesund.. ;) Han har to andre brødre også... Han ene driver med båt, ,har en seilbåt som han omtrent bor i...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...