Gå til innhold

November: Mamma73 og lille Selma


Gjest

Anbefalte innlegg

Hoppsann.. har ikke vært her inne på evigheter ;) Fikk ikke svart deg på posten i dag, for du har full innboks ;) Kom plutselig på å logge inn her i dag, pga broren din har add'et JB på facebook ;)

 

Hvordan går det med dere? Selma vokser og blir stor eller?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:):)

Så koselig å høre fra dere! Her raser dagene avgårde.........bare 2 mnd igjen nå, så er permisjonen over.....Selma er en blid og fornøyd jente......Vi var akkurat på 6 mnds kontroll.....veier 7300g og var hele 66,5 cm lang:)

Sluttet akkurat å amme, og endelig sover vi litt her i huset også.....Før ville hun ha pupp 5 ganger om natta - nå er vi nedi en flaske........

Og dere da? Hvor stor er Live blitt? Og alt er bra ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå.. bare to mnd, of of of... tiden går altfor fort. Skal du tilbake i jobb 100% da eller?

 

Så stor jente! Hm.. nå begynner jeg å lure på om Live er blitt ganske stor.. hehe... Hun var nettopp på 5 mnd kontroll, og var 7 kg og ca 62 cm :D Hun legger godt på seg og spiser som en hest ;) Ellers er alt bra. Vi hadde navnefest den 12 mai, og var i Arendal fra den 11 t.o.m den 19, da drog vi i bryllup med hele B slekta ;) Var en fetter av JB smo gifta seg, de er forresten fra Tvedestrand :D Var moro å feire 17 mai i Arendal.

 

Ellers har vi kommet på plass i ny kåk. Vi kjøpte rekkehusleilighet i april, og har nå levd i oppussingsmareritt lenge. Men nå begynner vi å komme på plass. Eller vi har forsåvidt vært på plass en stund. Vi har vært ute å reist også, en uke i Tyrkia. Hm, ved nærme tanke så har det skjedd en del gitt.. .hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Permisjonen min går ut 27 juli. Da blir det mest sansynlig at jeg går inn i en 50% stilling som gjør at Selma fremdeles kan være hjemme. Det er ikke aktuelt for meg å levere henne til noen andre, da blir jeg heller hjemme ett år til.

 

Da er hun ikke så liten lenger ihverfall:). Spiser hun grøt og sånt nå da?

Ammer du også fremdeles?

Gratulerer med vel overstått navnefest! Var det en fin sermoni? Deilig med alt som er unnagjort - selv om det selvfølgelig er veldig koselig::=)

Hvem er denne fetteren da? Ble litt nyskjerrig her.......

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny jobb... så det i et innlegg her. Spennende!! :D

 

Hun har fått litt grøt, men nå har det vært litt stopp igjen... fullammer enda, så hun smaker bare på foreløpig ;)

 

Det var veldig fint, og svigers hadde stelt i stand en nydelig fest!

 

Han heter Tor Magnus B... Mora heter Gunn B.. bor i Sagesund.. ;) Han har to andre brødre også... Han ene driver med båt, ,har en seilbåt som han omtrent bor i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...