Ranveig R Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Kor klør det? På magen? Andre plassar? Over alt? Dei siste dagane har eg klødd meg til blods på leggane, og hatt problem med å sovne pga dette. Har jo hørt om svangerskapskløe, men synest det virkar utruleg merkeleg å klø omtrent berre på leggene...
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 jeg kldde mest på leggan og litt på magen. etter hvert utviklet det seg til ryggen og. Det er forskjellig på hvor du blir tørr og klør- det viktigste er å smøre seg eller så kan det spre seg og du ender opp med ,masse stressmerker. Jeg kjøpte bebyolje og smører inn hele kroppen etter hver dusj og tørker meg etterpå..Så smører jeg meg på magen med bodyshop mango krem på magen, seinere.. Nå har kløen gått vekk.. Så lenge jeg fortsetter med smøringen.
"husmor"med lille Nora Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 eg klør veldig på låret!! eg klødde mye på ryggen før men begynte å spøre ryggen å da kom det seg, vet ikke om det har noe med det å gjør men, håper det, er begynt å smøre lårene og:) kansje du burde prøve?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå