Gå til innhold

Jasså Moderator Hannah. Så du gir perverse anonyme immunitet til å dra nicket mitt inn i en syk usmakelig tråd som omhandler syke perversiteter???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dersom du liker å legge lista slik at jeg kan hetses inne på sexdebatten så bør dere virkelig forklare meg hvilket regelverk dere virkelig benytter for at enkeltpersoner fritt kan hetses av anonyme pervorer der inne. Jeg forlanger faktisk at nicket mitt blir fjernet i den overskriften jeg ba om. Mulig du/dere liker å se nicket mitt bli latterliggjort der inne, men jeg blir faktisk kvalm av det syke mennesket som har besudlet nicket mitt i denne tråden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Djeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Here we go again...

 

Kan ikke bare du, som alle andre, forstå at fantasien ikke har noe med deg å gjøre??? Alle andre der inne skjønner det. Hvorfor er det så vanskelig for deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å stå som overskrift på en syk og pervers tråd som jeg får omgansyke av!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jasså? Hvis du leser de perversiteter som kommer i følgende tekst på den tråden som er omtalt, så finner jeg det uetisk og krenkende å bli overskrift på den omtalte tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler meg i hjel!! Moderator har helt rett, du overreagerer. Gå hjem og legg deg, yppert. Du slenger så mye dritt til seriøse innleggere at jeg blir kvalm av deg, og mange med meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hør her ditt perverse anonyme syke menneske. Hva du og ett par andre likeverdige pervoer prater om på sexdebatten er vel det samme for meg!! Bare hold nicket mitt unna de syke sexfantasiene deres, så er det vel samme for meg hva dere onnanerer etter! Ellers er jeg faktisk skremt at slike perverse sykinger som deg anonym faktisk har unger!! Du har jo vært som en syk klegg etter meg de siste dagene! Prøv å fokusere på noe annet enn syk lyst kanskje???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå avslutter vi diskusjonen om tråden på sexdebatten. Tråden du reagerte på i utgangspunktet, vil bli stående. Derimot kan du sende oss mail med linker dersom det dukker opp hetseinnlegg i kjølvannet av dette bråket, og vi vil i såfall slette dem (såfremt vi er enige i din vurdering av innleggene) .

 

Du kan ikke fortsette å svare folk som du har gjort f.eks. her inne på ris og ros siste døgnet. Som vi har sagt til deg før, så er det ikke noe mer akseptabelt å slenge dritt til folk som har undertegnet anonymt enn til de som bruker nick. Hvis du ikke vil begrense denne typen kommentarer til andre, vil vi sperre brukerkontoen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er helt i orden at de anonyme kan slenge ut det de vil om meg uten at jeg får svare tilbake. Kvitt dere heller med anonymknappen. Og hvis du mener at det er riktig å true med at jeg skal få sperret brukerkontoen pga at jeg forsvarer meg mot innlegg som omhandler syke fantasier, perversiteter som dyresex osv, så ser jeg hvor partisk dere er. Mulig du kan legge ut en link til så du kan si til alle på dib hva du mener om meg heller? Fremfor å utheve nicket i overskriften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...