lillemor og lillebror Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Dere som har vært på ordinær UL på føde pol... Fikk dere med dere film av UL?
velsignet med to Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Jeg var på ordinær UL på fødepol UNN 09/05, fikk med meg 5 flotte bilder, men ingen film.
lillemor og lillebror Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2007 Okei. måtte du betale for bildene?
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Nei fikk ingen film, men to bilder av den lille:-) betalte ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå