Gå til innhold

Ville dere gitt paracet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillesnupps har fire tenner som bryter frem samtidig.

Hun har ikke sovet særlig de siste døgnene, og jeg mistenker at hun plages av dem.

Men har tidligere ment at jeg burde la være å gi paracet for soving utenom sykdom, men dette kan jo ikke være noe særlig bra, det å ikke kunne sove mer enn 15 min i slengen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det ville jeg gjort! Og har gjort også, det er jo uansett ikke snakk ommengder med paracet som vil sette leveren ut av spill...

Klart det er viktig å få sove ordentlig, da orker snupps dessuten å holde ut litt mer ubehag også!

Skrevet

Prøv med en paracet før leggetid - det er ingen krise så lenge hun kan være plaget med tannfrembrudd......

Vi oppdaget forresten at lille rosa har fått to nye tenner i det siste, på vei til bursdag for da skrattlo hun:-) Så faktisk ut som jeksler. Men vi har vært superheldige og ikke merket mye til tannfrembrudd her i gården. Hun fikk jo 6 tenner i løpet av en uke for 3 mnd siden!!!

Skrevet

Takk for svar begge to!

Da prøver jeg det, hun er stort sett blid, hyler til innimellom, men det er vel sikkert det som vekker henne og.

Håper hun får sove litt mer sammenhengende i natt.

Takk igjen=D

Skrevet

Vi gjorde det i helga, for da hadde ikkje brumlegutten sovet skikkelig på fleire dager. Verka som han då fann roen, og me fekk ein "ny" gut etter ei natts skikkelig søvn. Me fekk anbefalt av helsestasjon at me kunne gje paracet når det var tydelig at han hadde smerter pga tennene.

Skrevet

Jeg ville helt klart gitt paracet. Mye bedre for dem å sove ordentlig enn å ha dårlig søvn i lengre tid.

Skrevet

jeg har også gitt paracet de kveldene der..... poenget er vel å ikke bruke paracet som lørdagskos og lettvindtløsning! Men for å hjelpe barnet når det har smerter er jeg ikke vond å be.

Lykke til med tennene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...