ane85 Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Heisann folkens.. Er i uke 27, snart 3 trimester.. Har i de siste dagene fått masse vann i kroppen/blitt skikkelig hoven i legger og ankler. Føler det er veldig tidlig å bli såpass hoven.. Noen andre som også har fått det slik såpass tidlig? Trodde ikke det var vanlig før på slutten, og håper ikke jeg må gå sånn hele sommeren!! Ser ut som ei gammel dame;-(
plumsing Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Jeg har masse vann i kroppen og er 23+6. Har kjøpt brennesle-te, det hjelper noe hvertfall:D
Aylinah Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Brennesle-te sier du,hmmm hehe Teste ut ) Det og støttsrømper sies å virke hehe Jeg har å plenty med vann i kroppern,drikke masse vann også,emn det hjelper lite )
ane85 Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2007 Ok, godt å høre at jeg ikke er alene! Følte det var så tidlig..
plumsing Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Ja, jeg kjøpte det på helsekosten, brukte det sist og:D Og masse vann ja, har ikke helt kommet meg til støttestrømpene enda, men må vel etterhvert. Teen smaker ikke så godt, men jeg lager den ferig og så står den til den er lunka, da skvelper jeg i meg hele koppen på en gang:D
Neetamor-mednyspire Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 har hatt vann i kroppen siden uke 6.. får ikke på meg sokker eller sko.. er i uke 20 nå.. støttestrømper og drikke mye vann, hjelper meg veldig
Aylinah Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 Hehe så du bare gulkpder nedpå med lunka brennesle-te liksom ) Yammy ) Ja,men om den smaker litt skit så er det vel egentlig ganske greit ja hehe ) Når i sept har du termin plumsing )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå