Gå til innhold

blir bare helt oppgitt over hvordan folk er altså:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

eksen min har holdt på å snakka med ei dama på sms som hadde barn på samme alder som oss og med forlovede å ett langt forhold bak seg.. nå har hun plutselig gjort det slutt med denne forloveden å eksen min er helt i hundre for han mener å tror å håper det er pga han.. kan ikke fatte at han kan smyge seg innpå jenter i forhold å smiske med dem å love dem gull å grønne skoger sånn at de går fra familien sin.. off a meg...syns så synd på denne ungen hun har... å ikke minst hun.. eksen min driter i barn å er festmenneske så det holder å har ikke barnet sitt i det hele tatt pga han vil gjøre som han vil, når han vil... har en veldig bra evne til å manipulere folk å få de med på ting de egentlig ikke vil... håper ikke han gjør sånn som han har gjort med resten at han begynner pent å pyntelig, er så snill å verdens beste mann som elsker barn osv.. men så går det en liten stund så skal han bare drikke, dama skal være med, barnevakt må skaffes å dette blir til slutt snakk om hver helg.. burde vært tatovert ADVARSEL i panna hans asså... luringsmannfolk asså... kjenner jeg blir trist på hennes vegne hvis hun har gått fra det gode forholdet hun hadde bare for å få vite mer av eksen min.. off.... fatter ikke at det går an.. gresset er ikke grønnere¨på den andre siden.. :(

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange som har falt i den fella.

Dumme,dumme kvinnfolk :(

Skrevet

e mang av di mainnfolkan rundt omkring.. ulv i fåreklær.. snille,goe, skikkelie mainnfolk veks slettes itj på trær nei :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...