Gjest Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Hadde termin 23 mai, og begynner å bli ganske utolmodig... Er det flere som går og venter og venter? - og kanskje har noen gode venteråd...? :-)
@nita+Sebastian Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Jeg hadde termin 25.mai og går også her og venter. Har dessverre ikke noen venteråd. Sliter med å få tiden til å gå selv, enda jeg har termin 2 dager etter deg. Gleder meg enormt til å bli ferdig:o)
En Prins + Prinsesse Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 jeg hadde termin i går... er også drit lei.. allerede!! hehe...
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Ja, da er vi flere hvertfall... Det kipeste er alle som ringer eller tekster og lurer på om noe har skjedd. Prøver å tenke minst mulig på det, men klarer ikke å la vær
oss2=3,snart 4 Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 ja jeg hadde 24 mai. Vi venter å venter! Håper det skjer NÅ!! enig, alle de som sender meld og ringer... kommer jo til å gi beskjed når ting skjer, så ikke mas!!! Men tenker jo også at det er jo vi som skulle fått lov å være utålmodige, ikke alle andre.. Jaja! Prøver å ikke irritere meg for mye.. Lykke til alle sammen!
thea lille Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Hei Snakkes. Jeg hadde også termin 23 mai og ingen ting tyder på fødsel hos meg. Trodde faktisk at jeg skulle føde før termin men nei. Har du noen symptoner på fødsel? Har vasket ned badet i dag og det eneste jeg sitter igjen med er vondt i ryggen:) Hvor skal du føde? Ellers lykke til!!
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 jaaaaaaaaaa. hadde termin 20 og 26. trodde jeg skulle få senest 20.. men neida:(( ikke teng til fødsel på noen som helst måte her heller!!! har prøvd nesten ALT!!!! Ser ikek ut heller, får mer og mer vann i kroppe fra dag til dag, og ingen klær som passer lenger:(
MinteMorKine Skrevet 28. mai 2007 #8 Skrevet 28. mai 2007 er -9 nå i dag hadde termin nå den 20.mai og føler akkurat som deg mimmib5=( ingen klær og føler meg stor og feit.. off vil så vidt gå ut av huset, får håpe det skjer no snart da=D
25 mai Skrevet 29. mai 2007 #9 Skrevet 29. mai 2007 Er -4 i dag.hadde termin 25 mai...Blir nok her ei stud har eg følelsen av..
@nita+Sebastian Skrevet 29. mai 2007 #10 Skrevet 29. mai 2007 Sånn føler jeg det også. Vi har jo termin samme dag vi to )
Ane** Skrevet 29. mai 2007 #11 Skrevet 29. mai 2007 Uff ja, slenger meg på Hadde termin 22 Mai... Nå er jeg lei altså!! Hvilket sykehus skal dere andre føde på??
Jannita Skrevet 29. mai 2007 #12 Skrevet 29. mai 2007 Hadde også termin 25. mai. Begynner å tro at det blir junibaby her. Ingen tegn til noe som helst.
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 29. mai 2007 #13 Skrevet 29. mai 2007 huff dere er her enda dere og?? i dag er det deeeet nydelige været.. lurer på om jeg skal prøve å presse den ekle kroppen min inn i noe å komme meg utenfor dørene!! kunne drept nesten for en altan eller terasse! (huff var litt dramatisk det der, men dere skjønner;) ) eller trodde jeg at jeg hadde fått føde ansikt, for alle kommenterer det.. menneida.. ingenting slår ansiktet i dag! Ser jo ikke ut... i dag tar virkelig kaken altså.. leppene er stoore, øynene kan nesten ikek åpnes og ellers ser kjeg bare feit og dvask ut:(( huff mye sutring her nå.. sorry... tror jeg skal kle på meg, ta på meg solbriller (så inegn ser meg) hihi) og dra til byn, kjøpe en iiiiis og en aloverakrem, se om det hjelper!!! hva er planene deres i dag da???
En Prins + Prinsesse Skrevet 29. mai 2007 #14 Skrevet 29. mai 2007 huff, så irriterende med alle som ringer og sender mld.... har aldri fått så mange meldinger som jeg gjør nå om dagen!! alle spør om det har skjedd noe... selv om jeg sier at jeg skal si ifra med en gang det skjer, spør folk forde. til og med folk jeg ikke har prata med på mange mnd og kansjke år!!!!! blir litt irritert... jeg kan ikkeno får at noe ikke har skjedd enda lissom!!
silly08 Skrevet 29. mai 2007 #15 Skrevet 29. mai 2007 Jeg er i dag 10 dager over termin. Sitter her og lurer på hva jeg skal finne på. Føler meg ikke akkurat vakker fortiden.
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 29. mai 2007 #16 Skrevet 29. mai 2007 samme her hagler inn med meldinger!! prøver bare å tenke at de sender for de bryr seg.. er jo veldig kjekt det.. men blir liksom påmint hver gang noe tikker inn at bebisen ikke vil ut enda:( Syntes godt hun kunne vært litt snill med mammaen sin i dag, det er jo så nydelig være og hun har jo såååååå lyst å treffe beibisen sin!!!! Nå skal jeg proppe i meg ananas og kanel!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #17 Skrevet 29. mai 2007 Har så å si gått over forventet dato forlengst. Det går egentlig opp og ned. I håp på om å drive ungen ut, har vasket og malt hele huset utvendig, har vært på sjøen, skal igjen ikveld. Andre dager er helt trassige - ikke noe lyst på noen ting, sofa og tv. Hadde masse kynnere før termin, men nå er det helt stopp. en-to om dagen. Hvor lenge kan man gå slik? med telefon som gløder av mld fra alle som spør: har det skjedd noe?!?! Herregud, har mest lyst til å være alene. Hver morgenen er det depresjon: magen fremdeles på plass. Skal man være glad for overtia og nyte de siste dagene? HVORDAN???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå