Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg fikk innkallelse på ultralyd her om dagen, og der sto det at det ikke var anbefalt å ta med barn. Er det noen som vet hvorfor?

Setter veldig pris på svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener det står hvorfor det ikke er anbefalt....Er litt pga at dem er urolige,eller noe...hehe vet ikke...Mente jeg leste noe om det i mine papirer jeg..

Skrevet

dette fordi jordmor eller lege trenger å konsentrere seg, og vil derfor ha mest mulig ro rundt seg. Ofte er det praktikanter som skal gjennomføre undersøkelsen først, og de ønsker derfor ikke å ha barn rundt seg:)

Skrevet

Ja det første jeg tenkte på, var at hvis noe var galt med fosteret, så kunne det bli en påkjenning for barn som skal bli store søster eller storebror å få vite det..Men det burde jo stå en begrunnelse i papirene, siden man grubler mye nå om dagene:) Ser forresten at vi er like gamle:)

Skrevet

fordi det kan være noe galt står det i papieren man får tilsendt sammen med UL timen. (i allefall fra riksen)

Skrevet

Har vært gravid 4 ganger, og aldri hatt med ungene på ul...det er nok fordi hvis alt ikke er som det skal, så trenger man ro rundt seg til å fordøye det...ikke barn som krever ens oppmerksomhet

Skrevet

På innkallelsen min stod det at det var pga smittefare...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...