Gå til innhold

"FREZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ"!!!!!! ¤%#¤%"#%¤%&

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå kom stesønn min med koffert som mor hans har pakket.

1 truse til 14 dager!

Helsekort??????Neeeeeeeeei det har vi ikke brukt for!

PASS...........njaaaaa, regner med pappa har det.

Tok ut 4 plagg som er ALT for smått????!

4 bukser, 4 gensere til syden og to tshirt.................

Oppgitt ja......han blir flau også på hennes vegne...off, blir litt handling til han der nede ja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huffda... håper det er fordi sommertøyet er for smått da... Pass må han jo ha uansett, og helsekort er jo nødvendig!!

God shopping og veldig god tur:) Men min biomor hadde nok satt sin ære i å sende med han det han trengte og heller avtale om noe måtte handles inn!

Skrevet

Vet du, jeg har sendt hun mld ganske mange ganger ang helsekort for det tar litt tid å få.

Hun har vist om turen siden januar.

De små klærne skal jeg få gleden å sende i retur igjen. Heldigvis har vi også klær her til han samt truser så vi fikk fylt opp kofferten hans.

Helsekort får ikke jeg gjort noe med desverre, men mor utrykket til sin sønn at det trengtes ikke!!!!!

Skrevet

ikke mye gøy når det blir sendt med for små klær nei.. sist sommer når vi skulle på ferie visste vi at det var bukse og genser vær hvor vi skulle. sa dette til mor til jenta sånn at hun kunne pakke etter sånt vær. men da fikk vi 95 % med klær som var singleter, små skjørt o.l, måtte da pakke nye klær som vi og svigermor har liggende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...