Phobia Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Hvordan går det med deg da ? Noe spennende ? Holder snart på å klikke her nå - selvom det er 4 dager igjen til min termin. Hadde veldig regnet med å få i mai......... Vet overhodet ikke om jeg er moden heller så jeg vet ikke om alle de krampaktige tiltakene mine er fånyttes eller ei....æsj dette er kjedelig. Har rier nesten hver kveld, men så stopper de opp når jeg begynner å tro at det "skjer i natt".... Prøvd det meste nå - prøver sex også igjen for siste gang ikveld tror jeg....
@nita+Sebastian Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Hei hei. Joda, er her fremdeles jeg. Av og på med rier/kynnere. Har forsøkt det meste av kjerringråd bortsett fra kanel og andre lakserende ting, he he. Orker ikke mer sex jeg. Er liksom ikke sex, bare om og gjøre å få "tømt" han slik at jeg kan modnes. Det føles veldig feil. Så nå har jeg gitt opp. Det eneste jeg gjør er å gå en solid tur hver dag og håper på at det starter snart. Når er terminen din?
Phobia Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2007 Hei Terminen min er på fredag, så det er egentlig ikke så synd på meg ennå....he.he Men klar er klar - eller hva ? Nei begynner også å bli enig med dem som sier at kjerringråd kun er til for at vi skal fylle tia med noe.......virker ikke noe her heller. Men - ønsker deg uansett en dag med masse rier og en natt på fødestuen....he.he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå