Gå til innhold

om barnet ikke vil til mammaen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

en venninne av meg har en gutt på 1 1/2 år.

det er 1/2 år siden det ble slutt mellom mor og far. far har siden da hatt anden vær helg.

fredag til søndag.

gutten blir kjempe glad når pappaen kommer og gråter og klamrer seg fast til pappaen nå pappaen skal dra igjen.

murlighetene dems er

sånn som det er nå.

50/50 men da må gutten ha to barnehager

gutten flytter til pappaen. og har anden vær helg med mammaen.

for meg virker det egentlig ikke ut som om det er noe godt forhold mellom mor og barn.

noen synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du virkelig det er rart at barnet prøver å holde igjen den forelderen som ikke er der til vanlig?

Skrevet

ja, jeg syns det er rart at han blir helt hysterisk og klamrer seg fast.

er det noen andre her inne som har det sånn?

det kan godt hende det er vanlig for alt jeg/vi vet.

jeg har ikke barn i den alderen selv så jeg vet ikke hvordan så "store" barn reagerer.

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe rart at barnet tvilholder på pappaen! selv er jeg alene med en gutt på nesten samme alder.( men har ingen kontakt med faren) og han er akkurat likedan når f.eks bestemor og bestefar reiser fra han om han har vært der en natt. Tror det er helt naturlig når de er så små som 1,5 år!

Skrevet

Det er faktisk helt normalt at barnet ikke vil slippe den andre forelderen, og det gjelder ikke bare i den alderen.

Barn skjønner og vet så mye mer enn mange tror.

Skrevet

det er en helt normal reaksjon det...

har selv bodd hos faren min siden jeg var 3 og var alltid lei meg og klamra meg til moren min når jeg skulle hjem etter besøk, selv om jeg har alltid hatt det bra hos faren min og hatt et kjempegodt forhold til han

Skrevet

men uansett om det er normalt eller ikke. burde man ikke da lese barnets singnaler om at han ønsker og være mer sammen med pappaen sin?

Skrevet

et barn vil nok alltid være med både mamma og pappa hele tiden om han7hun kan det. men i enkelte tilfeller går ikke det. og da må man gjøre det beste ut av det. hadde barnet bodd hos far ville det nok helt sikkert vært slik når han dro fra mor også !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...