RockMyWorld Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Herregud, det kom plutselig en skikkelig remse med fast slim ut av meg! Kan det være slimproppen??? Noen som kan forklare hvordan denne ser ut! Drev akkurat å flyttet på en sofa, å får litt panikk nå selvfølgelig!
hønemor-76 fødte 130707 Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Er vel ofte litt blodblandet slim som kommer... Ved de to forrige fødslene mine var del slim blandet med blod hvertfall...
jentebabymom Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 er enig i at dette høres litt hæslig ut...men det er vel en del av svangerskapet.når kan man vente at den skal gå den slimproppen da? er i uke 33 og kan vel ta det med ro tenker jeg... eller?
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Noen sier den kan ligne på gelatinklumper, både små og litt større, den kan være blodblandet, men i mitt tilfelle var det gult slim som lignet litt på snørr, i klumper.. Skikkelig ekkelt..
RockMyWorld Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2007 ÆSJ!!! Men nå har jeg lest litt på nettet, og det står at dersom slimproppen går, men man ikke er klar, så dannes det ny slimpropp. Så da er det vel i alle fall ikke farlig uansett. Fy søren så hæslig med dette slimet assa....JAJA! Å bære frem et barn og til slutt føde er vel en ganske så primitiv greie i seg selv, så får bare ta det som kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå