milla<har født>:) Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Hei, er det noen hær som har vært i sverige å kjøpt vogn? Hva måtte dere betale der? hvilket merke? og hvor var dere? Har snakket om å dra over grensa, men er usikker på om det er verd det...
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Kjenner noen som kjøpte vogn i sverige, men det var bare 500 kr billigere, så jeg skal ikke kjøpe der....vinninga går opp i spinninga liksom........
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Pappa bor i sverige så han bestilte en emmaljunga city jet med city bag og den kommer på 5800 kr...
Bolla70 Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Hei! Kjenner flere som har kjøpt vogn i Sverige. Man får de fleste vogner og merker mellom 1000 og 1500kr billigere enn her hjemme i Norge. Har selv bestillt vogn i Strømstad som jeg har spart ca 1200kr på. Husk svenske kr står lavt i kurs.
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 100 norske e 112 å svenske =) e e i sverige no =) har famielien min her =) men treng du barenvogn =) så kan gu få kjøpe mine =) hihi =) lr du kan kjøpe meget fine på finn.no Har en gutt på 6måna å vente neste i november så må bytte te tvillingvogn eg hehe
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Vi har bestilt Emmaljunga City Cross med City bag, stelleveske, kjørepose og fottrekk, også kjøper vi Akta Graco Duologic bilsete på samme sted. Tror vi sparer minst 4000 på det! Prisen vi først fikk oppgitt på vogna med bagen var 5500 SEK, men ble nok lavere enn det for vi fikk pruta ned til en lavere sum på hele sulamitten enn når vi la sammen enkelt-prisene. Vi handler i Torsby vi da, er ikke så langt unna for oss!
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 Sist vi fikk (snart to somre siden) kjøpte vi på Svinesund. Var både på Happyland og Babyproffsen. Begge stedene har nettteder, som ikke er veldig informative, men det står HVOR de holder til og kontaktnumre osv. Babyproffsen har også oversikt over månedens tilbud. Den gangen vi kjøpte sparte et par tusen på å kjøpe Quinnyvogna vår med litt annet utstyr i Sverige. Nå er den blitt ganske rimelig hjemme, så jeg vet ikke... Ville funnet ut hvilke alternativer som var aktuelle, så ringt og spurt om priser DER og hjemme! Husk at du må antakelig tilbake med den om du skal reklamere på noe som evnt. ryker - da spørs det hvor langt unna du bor - om det er verdt det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå