Gjest Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 på selveste IKM-dagen. I dag var den ikke SVÆRT svaaaak lenger som for to dager siden. I dag var det en tydelig lyserosa strek. Ikke Mørk-rød, men tydelig var den:) Så da er det vel bare for meg å hoppe til 1.trimester tror jeg?! Takk for meg og for følget. Så får jeg håpe at minien har tenkt å vokse seg stor og flott;) Lykke til alle sammen. Sender det berømte babystøvet jeg har lest om her inne:)****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************Håper vi sees snart på 1.trimester...
Tasselur Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Gratulerer så mye!!! Og suger til meg babystøv! : )
Snupsipus Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Tuuuusen takk! *Griper tak i babystøvet* Og GRATULERER :-)
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #8 Skrevet 28. mai 2007 Det var kjempegøy! Grattis så mye, og takk for støv!
babyT Skrevet 28. mai 2007 #9 Skrevet 28. mai 2007 GRATULERER!!!! Suger til meg babystøv, og ber på mine knær om at dere som har testa positivt i det siste holder av noen plasser på 1. tri til oss som ikke kan teste enda ;-)
-fant - 05.03.2008 Skrevet 28. mai 2007 #10 Skrevet 28. mai 2007 gratulerer så mye.. håper å kunne følge etter i morgen.. ikm i dag, men venter med test til i morgen...
Monimamsen & Gullet - 07.03.08 Skrevet 29. mai 2007 #11 Skrevet 29. mai 2007 Gratulerer så mye ;o) Suger til meg så masse babystøv jeg klarer jeg.... Har ikm 31 mai, så håper jeg har lykken med meg denne gangen.... Lykke til med sv.skapet ;o) Klemz fra:
*Bea* & bitteliten Skrevet 29. mai 2007 #12 Skrevet 29. mai 2007 Gratulerer :DDDD Grabber til meg babystøv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå