manonym Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 larte selvfølgelig å bestille for lit takkekort nå etter dåpen... trenger 3 takkekort til, men er jo minimunswbestlling på de fleste. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe mappe takkekort, altså ikke sånt enkelt som fotoknudsen har????
selfangerkjerringa Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 www.kortshop.no Velg baby eller dåp (husker ikke hva) og takkekort. Der har de mange kjempefine
manonym Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2007 Ja, jeg bestilte fra dem, men bestilte litt for lite.. De har også minimun 10 kort.. Ganske kjipt at jeg glemte de 3 kortene..
selfangerkjerringa Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Har du sendt dem epost og hørt om det går an å gjøre et unntak og bestille opp litt fler? De er veldig greie der virker det som, svarer fort på henvendelser.
manonym Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2007 Hehe, jeg tenkte på det etter jeg hadde skrevet det siste her. Så jeg sendte mail og spørde om jeg kunne kjøpe 5 stk siden jeg hadde kjøpt en del hos di før;) Så da får vi se hva de sier=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå