Merida72 Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Fikk et rart "stikk" i magen i dag, på midten på høyre side liksom. Akkurat som noen stakk meg med nål fra innsiden der! Satt i noen sekunder, og så slapp det. Hva i all verden var det??? Er i uke 34, babyen ligger på venstre side og morkaka ligger på framveggen høyt oppe.
jentebabymom Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 kan jo være babyen som sparker, presser på en nerve...jeg har det slik noen ganger...det gjør vondt.
Merida72 Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2007 Hehe da tror jeg heller den må ha kløpet meg! Langt unna der beina ligger, egentlig et stykke unna der det er noe baby i det hele tatt... Var akkurat som et nålestikk, kan det være nerver som blir presset det da??
jentebabymom Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 det er jo ganske mange nermer i magen og når babyen konkurerer om plassen med organene begynner det å bli trangt d inne og vips det kan vært en nerve i klemm.
2 prinsesse +? Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 når det røkker og napper i ligometrene kan det kjennes ut som nålestikk,hadde det like dan og spurte jordmor som sa det med ligometrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå