Gå til innhold

Nå har jeg lagt ut bilder...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...men vet ikke om jeg har gjort det riktig, de kommer ikke fram når jeg klikker på meg selv.

 

Kan noen se om de er der?

 

Fotoapparatet har vært inne på reperasjon i to mnd (!). Jeg er fotografen her i huset, men sambo ordner med data-greier, så vet ikke om det ble riktig dette :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke noen bilder..

 

Tror du må gå inn på "redigere profil" og krysse av for at bildene blir vist til alle =)

Skrevet

Takk for det :)

 

Håper de synes nå da, skal være tre stk...

Skrevet

Så flotte tepper du har laget =D

Skrevet

:-) takk

 

- skal legge ut flere bilder, men må bli ferdig men prosjektene først, hehe :-)

Skrevet

Nå er sauskinnposen ferdig, phu...! Det var mange sting å sy!! Har lagt ut et bilde av den... :)

Skrevet

Det var flotte ting du har laga :-)

Likte veldig godt vognteppet

Lyst til å dele oppskriften??

Skrevet

http://www.garnstudio.com/lang/no/showphotosearch.php?d_nr=0&d_id=414

 

Oppskriften på vognteppet er egentlig et skjerf i alpaca. Men jeg brukte Rauma 3-tr. strikkegarn (fra Husfliden). Tror jeg la opp 110 masker (6 mønsterrapporter + kanter) på p. 4,5. Jeg rekkte opp et strikketøy som aldri kom til å bli ferdig, men teppet veier ca 220 g, så da trenger du fem nøster. Teppet måler ca 50x70 cm. *løper til og fra, måler og veier* Har ikke prøvd det i vogna, men noen andre her inne tipset om størrelsen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...