Sommerfugl78 Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 ...men vet ikke om jeg har gjort det riktig, de kommer ikke fram når jeg klikker på meg selv. Kan noen se om de er der? Fotoapparatet har vært inne på reperasjon i to mnd (!). Jeg er fotografen her i huset, men sambo ordner med data-greier, så vet ikke om det ble riktig dette )
*Kattemor* fikk jente Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Ser ikke noen bilder.. Tror du må gå inn på "redigere profil" og krysse av for at bildene blir vist til alle =)
Sommerfugl78 Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2007 Takk for det Håper de synes nå da, skal være tre stk...
Sommerfugl78 Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2007 :-) takk - skal legge ut flere bilder, men må bli ferdig men prosjektene først, hehe :-)
Sommerfugl78 Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2007 Nå er sauskinnposen ferdig, phu...! Det var mange sting å sy!! Har lagt ut et bilde av den...
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Det var flotte ting du har laga :-) Likte veldig godt vognteppet Lyst til å dele oppskriften??
Sommerfugl78 Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2007 http://www.garnstudio.com/lang/no/showphotosearch.php?d_nr=0&d_id=414 Oppskriften på vognteppet er egentlig et skjerf i alpaca. Men jeg brukte Rauma 3-tr. strikkegarn (fra Husfliden). Tror jeg la opp 110 masker (6 mønsterrapporter + kanter) på p. 4,5. Jeg rekkte opp et strikketøy som aldri kom til å bli ferdig, men teppet veier ca 220 g, så da trenger du fem nøster. Teppet måler ca 50x70 cm. *løper til og fra, måler og veier* Har ikke prøvd det i vogna, men noen andre her inne tipset om størrelsen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå