Gå til innhold

spark eller luft i magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir gal av meg selv her...er i uke 26+5 og greier enda å ikke tro på at jeg har e* liten krabat i magen...syns det virker så fjernt..kan ikke tro det,enda magen har blitt større,og det kommer råmelk fra brystene,og jormora hørte hjerteslagene for 2 uker siden...men jeg hvet fremdeles ikke om det er spark jeg jeg kjenner..kjenner det ganske langt nede,kan ikke forklare følelsen heller,mange sier at det kjennes ut som bobler eller som en fiskehale..kanskje,kanskje ikke,men hvet jeg kjenner noe der flere ganger om dagen,men hvordan hvet jeg at det ikke er luft eller noe...er det flere som er like usikker og frustrert som meg,blir også redd om det er noe galt,kjæresten min har heller ikke kjent spark på utsiden enda,kan det være noe med at jeg har endel ekstra på magen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk å ventet,å venttet på å kjenne liv.Jeg har foranliggende morkake og fikk beskjed om at det kunne ta tid..Jeg trodde jeg kjente mange ganger,helt til den dagen jeg virkelig kjente det hehe,jeg tror du merker det veldig greit når du først kjenner den asså :o)

Og noen kjenner senere enn andre,nå er jeg enten 24+1 eller 22+3 og jeg kjenner hver dag..Sterkere for hver dag som går :o)

Så lenge de har sett og hørt alt er bra der inne så er det nok å det...Blir du veldig urolig får du jo bare snakke med lege/jm

Prøv å ta deg en lang gå tur,vær i litt aktivitet,såis noe søtt...Kanskje du plutselig kjenner den lille :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...