Gjest Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Sommeren har ikke akkuraqt kommet til Trondheim enda, og jeg er vel den eneste som er glad for det... Det er jo så sinnsykt varmt hele tiden!! Er det bare jeg som går rundt å svetter? Enda er det 6 uker til termin.kommer jo til å svette ihjel!!! hehe klager litt nå men:p
oktoberjentene;) Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 hehe.. skjønner hva du mener... jeg har 8 uker igjen å er kjempe glad hver dag det regner ;o) hadde noen dager her i april hvor det var såååå varmt... tenkte for meg selv at jeg jeg kom til å renne bort i sommer.. puh....... vi får kjøpe oss et lite plaskebasseng å kose oss i når det blir sommer for alvor
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 I know! *svette som en gris* Sist svangerskap var helt grusomt sånn sett, fødte 2 september og det var supervarmt i hele august når jeg gikk høygravid, 25 grader+ og sol omtrent hver dag og ikke kunne jeg gjemme meg inne heller, hadde en liten tass på 22 mnd som ville være ute. Phu... Glad jeg snart skal føde nå ja!
minime<3 in belly Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Jeg svetter nok ikke så mye men er konstant varm. Var på kino i går å så Pirates of the Caribian 3. Den varte i 3 timer og var tortur for meg. Kinosalen var smekk full og det begynte å bli ganske varmt ganske tidlig for meg. Kunne jo ikke akk gå midt under filmen heller så jeg satt veldig urolig i stede... Så jeg tror nok ikke jeg kommer til å gå å se flere filmer. Ellers så er jeg varm hele tiden og er gald for at det er overskyet noen dager også, eller hadde jeg ikke holdt ut. Har selv termin 6 juli og gruer meg til den siste tiden om sommeren kommer for fullt. Lykke til!
Sol + spire Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Hehe...jeg var også å så Pirates of the carabian 3 her om dagen og fy fader for en tortur!!! Aldri mer så lange filmer så lenge jeg går gravid. Men det var ikke varmen som var verst. Den lille i magen min har funnet ut at ribbeina mine er interessant å plage. Så jeg blir utrolig sliten på høyre side i ryggen av å sitte for lenge. vi får sette oss i fryseren en par minutter om dagen i sommer for avkjøling.. Tenker jeg blir greier..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå