Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 er i uke 26-27 nå,og ser at mange sliter med kynnere...jeg hvet lissom ikke hva det er,og hvordan det kjennes...hvet ikke om jeg har hatt det i hele tatt..men avogtil får jeg slike nedpress i underlivet,og avogtil blir magen hard...er det kynnere eller??
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 når hele magen blir helt hard (av og til får jeg også bare halve magen, elelr nederst i magen), så er det kynnere. Det kjennes ut som en sammentrekning (det er jo også det det er) , mange behøver ikke få det før de er i uke 30+++
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 hehe....prøv å se på magen deres etter en orgasme dere,,,
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 jepp alle får... magen blir hard fordi livmora trekker seg sammen. trenger ikke å kjenne det.
<3LillePrins<3 Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 jepp, jeg får kynnere, kjenner de best etter sex/orgasme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå