Gå til innhold

har alle kynnere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 26-27 nå,og ser at mange sliter med kynnere...jeg hvet lissom ikke hva det er,og hvordan det kjennes...hvet ikke om jeg har hatt det i hele tatt..men avogtil får jeg slike nedpress i underlivet,og avogtil blir magen hard...er det kynnere eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når hele magen blir helt hard (av og til får jeg også bare halve magen, elelr nederst i magen), så er det kynnere. Det kjennes ut som en sammentrekning (det er jo også det det er)

, mange behøver ikke få det før de er i uke 30+++

 

Skrevet

hehe....prøv å se på magen deres etter en orgasme dere,,,

Skrevet

jepp alle får... magen blir hard fordi livmora trekker seg sammen.

trenger ikke å kjenne det.

 

Skrevet

jepp, jeg får kynnere, kjenner de best etter sex/orgasme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...