Gå til innhold

har lagt ut de siste magebildene


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 40 og har foråpentligvis tatt de siste bildene av magen min. Lillegutt fikk være med nå da, siden han skikkelig venter på den lille "babyjenta" så prøver han "å snakke pent med henne"

hvis noen vil se så ligger de på profilen.....Ha en forstatt god dag alle sammen!!! ***************************************************************************************************************************************************************************** sender ut masse fødestøv i håp om at vi fødeklare snart blir ferdige.....hihi ;-))))))))))))))))))))))))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du hadde jo den fine magen da :)

Skrevet

Så søtt at han også ville være med, er sånn her hjemme også så fort jeg skal fram med kameraet.. hehe Du har en veldig søt mage da;)

Skrevet

Så søtt med lillegutt som koser meg magen.. hihi.. han ser så fornøyd ut ;o)

kjempe fin mage du har..

lykke til videre..

Skrevet

Så søte bilete! Og kjempefin mage :) Det er ikkje lenge igjen no jumanji!!

Skrevet

Fiin mage og fine bilder.

Skrevet

tusen takk dere!!

Ja, er ikke lillegutt søt når han gledeer seg til å bli storebror?

Jeg håper bare at han forstatt er like gla i jenta etter hun kommer ut? Nå er det bare stas, men håper virkelig ikke at sjalusien blir alt for slitsom for han;-))

Noen andre av dere som har erfaring med soresøsken og ny baby enda?

Skrevet

kjempe fine de 3d bildene, så sikkelig søt ... fin mage!

Skrevet

gud du har jo den fine magen, ser ut som jeg har svelget 2 basketballer jeg.hehe

tillykke med fødselen, hun skal komme om 2dager,hehe. da blir en av døttren min 3år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...