Gå til innhold

Pinsehelgen

Sanasol har 2 herlige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har vi benyttet en av pappa's få fridager, og trillet litt i Vigelandsparken i regnværet. Det var bare oss og masse turister fra Japan, så det passet bra. Etterpå dro vi på café med vesla og fikk i oss en blings og litt varm kaffe, og det gikk kjempefint! Også jeg som gruet meg litt ;-) Og nå skal jeg legge meg til bløtlegging i badekaret og bare bli der et par timers tid. Digg!

I går var vi i konfirmasjon til Mia's fetter, da ble hun og hennes andre fetter på halvannen måned fort hovedpersonene, alle skulle holde og kose og se på, så det var hyggelig. Hun var så søt i sin lille rosa kjole og mamma var så stolt. Det gikk også kjempefint, et par hyl (og alle bemerket hvor usedvanlig høyt hun hylte...jaja jeg vet det hehe) men for det meste smilte hun som ei lita sol og koooooste seg med alle komplimentene :-)

Det er så godt når sånne ting går litt lettere, og man ikke gruer seg for at hun kan gråte overalt lengre. Husker i begynnelsen, da var man så nervøs at magen bare var en stor knute hver gang man skulle noe.

Hvordan har dere andre hatt det i pinsen? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som dere har kost dere i dag og i helgen.

Det var deilig med fri dag på pappa'n her i huset også, men det blir så kjedelig med regn... Vi orket ikke gå tur en gang.

Koselig at Mia var snill baby i konfirmasjonen. Jeg kjenner også til dette med baby med høye hyl, har det selv. Men skal man bli en bra "drama-queen" så må man begynne tidlig.

Skrevet

Vel overstått pinse:)

På lørdag var vi en liten tur ut og handlet, fant plutselig ut at Sebastian hadde vokst ut av alle sokkene sine, så da var vi på sokkeshopping. Så hadde Øivind og jeg piknikk i parken mens Sebastian sov en dupp i vogna si. Skikkelig romantisk og avslappende:) Så ble det pizzakveld hjemme foran tv'en. På søndagen gikk vi en lang tur og var på middagsbesøk hos et vennepar av oss som har kjøpt seg ny leilighet på Oppsal. I dag har vi hatt besøk av farmor og tante, så jeg har vel knapt holdt i Sebastian i dag. Jeg fikk han bare når han skulle ha mat eller legges, resten av tiden satt han på et fang, i en trygg armkrok eller ble lekt med på gulvet:) Han ble litt grintete da vi ikke orket å dra med besøket ut på tur i regnet, så det ble ikke så mye soving på han. Tror nok han kommer til å sove godt til nattet:)

Skrevet

Så deilig at alt gikk bra i konfirmasjonen :-) Det er så godt når alt går så mye bedre enn man forventer.

Her i gården har det ikke skjedd så innmari mye spennende i pinsen. Hadde besøk av farmor, farfar, og onkel på lørdagen, da grillet vi litt og koste oss i hagen. På søndag så var jo jeg og David ute å spiste litt mens Camilla var hos farmor og farfar.

I dag har jeg vært en svipptur på plantasjen og fått handlet inn litt grønt. Camilla var hjemme alene med pappa, og hadde kost seg masse. Hun har jo skreket 99 % av gangene han har vært alene med henne så det var godt at hun var snill i dag iallefall :-)

Er alle klare for treff til onsdagen da?

Skrevet

Heisann

Vi er klare for treff til onsdag.

Nå i pinsa har vi vært hos svigers. For vår del har alt gått supert. Vilborg sov litt i bilen (men sutret litt og da). Hun klarte dessuten å legge seg og sovne på et fremmed rom, helt uten styr, og hun har sovet syv timer i strekk tre netter på rad (men i natt var det bare fem da).

Men bortsett fra det ble helga preget av venting, for svigerinna mi som hadde termin 16. mai har fortsatt ikke født. Hun har hatt antydning til veer, og mye vondt i ryggen de siste dagene, men ikke noe mer enn det. Krysser fingrene for at jeg blir tante før onsdag!!

Skrevet

Hei,

Ja har har vi akkurat kommet hjem fra besøk i Kristiansand. Kjøreturen med Mathilde gikk bra begge veier. Der nede var det selvfølgelig full rulle med familie og venne besøk for å vise henne frem. Så i dag har vi faktisk droppet barseltreffet for å roe ned littegranne. Tror hun har godt av en dag hjemme med bare mor og far. Vi ses i morgen.

Skrevet

Vi var en tur i Sverige, hos mormor og morfar til Amanda. Så nå må vi venne henne av med å bli bært hele tiden... Vi sees imorgen!

Skrevet

Vel overstått pinse!

Vi har vært på hytteferie i Kragerø Golfpark denne uken. Tobias sin første ferie :-). I pinsehelgen kom også Tobias sin onkel, tante og to fettere (2 og 4 år ) på besøk på hytta. Vi har kosa oss hele uken og i helgen. Tobias har vært snill gutt, sovet, spist og vært i godt humør.

Det har vært sol og fint vær, så den golf ville pappan har fått seg noen runder på golfbanen. Mens vi har vært på trillturer i naturlige omgivelser, langt bort fra eksos og bildur... Kjempedeilig!!

Kjøreturen både ned og hjem igjen gikk også greit. I går måtte vi ha et ammestopp siden vi vart stående i kø og turen tok så lang tid.

Vi snakkes i morgen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...