madammen med tulla og fødeklar Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 det nydelige været men kan jo ikke gå ut av døren!!! ingen av klærene passer lenger, er full i vann og hormoner!!! KAN DENNE BABYEN KOMME SNART!!! mellinger og telefoner tikker inn i tide og utide,,.. vet alle mener det godt, men holder på å bli gaaaal.. orker ikke snakke med noen nesten.. for NEI hun er ikke kommet enda!! sorry all sytingen..men må bare lufte hodet litt.. vet de mener det godt.. men likevell..( flere her som har det slik??
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 He he kjenner meg igjen, her har også folk begynt å ringe omtrent hver dag for å høre om det skjer noe... Holder på å bli gal av det, nesten så jeg ikke gidder å ta tlf faktisk...Når de ringer så prøver jeg å si at når det skjer noe så skal de få beskjed, men det virker ikke akkurat som om det hjelper nei..
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2007 hehe nei det er det det ike gjør.. har sagt sikkert 100 ganger til alle at jeg gir beskjed når noe skjer.. likevell våkner jeg med 4-5 mel på tlf fra samme folkene: er det kommet noe prinsesse nå???? hallo??? h blir gal.. men det er jo godt ment.. får velbare tenke på det.. tlf har jeg forresten sluttet å ta.. det må folk respektere! jeg skriver mel at alt er bra ingenting skjer og at jeg ikke orker snakke men gir beskjed når noe er på gang!!
tina 79:) Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Jeg begynner også å bli gaaaal! Og har ikke kommet til termin ennå engang. Folk ringer, sender meldinger og spør hele tiden, og hvis jeg ringer til noen så spør de da også. "Har det skjedd noe???" Akkurat som om jeg ville ringt dem hvis det hadde det. Har sagt klart ifra til de fleste at MMS med bilde kommer etter fødselen, da barnet er renvasket og vi orker å smile til kameraet. Har ingen intensjoner om å si ifra på forhånd om at "nå skjer det noe" kan ikke tenke meg noe værre enn å få meldinger etter 6 timer om hvorfor det tar så lang tid, hvis jeg får en laaaang fødsel.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Ja de mener det jo bare godt, men trodde liksom ikke at det kom til å irritere meg så mye som det gjør faktisk. Men det har sikkert mye med at jeg begynner å bli såååå lei, og venter selv på at det skal skje noe...
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Oi da, ikke kjekt d der...tipper Anne hadde d sånn og, hun gikk jo 15 dager overtid...Huff, håper du slipper d...tenker den lille prinsessen kommer ut til mammaen sin rimelig snart jeg...sender i allefall masse fødestøv: ****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************"Nå MÅ du snart komme ut lille venn, sånn at mammaen din slipper å vente lenger"
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2007 hihih takk skal du ha T!!! Nå er det på tide!!! håper hun kommer rundt fullmånen på fredag!!! Snart ber jeg noen gå inn å hent henne!! hihi.. neida.. går vel fint noen dager til.. er bare så redd for å bli satt i gang!! hvordan går det med deg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå