Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min har altid fått kun yoghurt naturell. Men vil ikke ha det lenger.

Jeg har kjøpt Biola sviske og jordbør yoghurt.

-tror lissom den er sunnere.......

Men det er vel kanskje masse sukker i biola yoghurt også??

Min pike på 17 mndELSKER å spise yoghurten selv, og er sååå flink.

Men vilikke hun skal spise sånne yoghurter som er skrekkelig usunne...

Hvilken yoghurt er best?

Er Biola sin yoghurt akkurat like usunn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yoplaite har vi brukt. Skal ikke være noe sukker i den.

Den liker hun veldig godt, men vet ikke om hun tåler den for hun har fått røde flekker i ansiktet, har ikke gitt henne det på noen dager nå, og flekkene er borte. Men jenta di kan tåle det fordi hun.

Skrevet

Så youplait er sunnere enn Biola yoghurt?

Skrevet

Her gis det youplait. Den er det ikke noe sukker Begynte med biola, og det hender at han får biola nå også, men kjøper for det meste youplait : )

Skrevet

men har youplait melkesyrebakterier i? er jo litt av poenget med å gi yoghurt.

Skrevet

Anbefaler nettsiden www.melk.no her er det oversikt over alle melkepridukter og hvor mye sukker det er i hver enkelt vare.

Skrevet

Youghurt naturell er jo kjempefin da den ikke inneholder noe tull som sukker. Bland i banan eller bær i youghurten så får hun nye smaker. Banen setter også naturlig søtsmak.

Skrevet

Sliter med samme problem til snuppa på 2,5 år. Hun har spist naturell til nå faktisk, men vil ikke ha den mer. Så har begynt å gi henne Biola, men er ikke happy for det pga sukkeret. Har prøvd med bær og frukt i naturellen, men hun er bare lei den.

Så av de innholdsfortegnelsene jeg har lest, er Biola den jeg har likt best:-) Men syns det er så kjipt at det er så stort utvalg av yoghurt, og så ingen uten sukker som naturell men med frukt feks.

Lillesnupp på 16 mnd spiser naturell og er fornøyd med det.

Og ser noen gir Yoplait; den skal ikke gis til barn(ihvertfall ikke under 3 år i følge myndighetenes retningslinjer) fordi den inneholder kunstig søting som aspartam, altså farlig for barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...