Jubajuba Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Er på utkikk etter de babyklutene av gas med forskjellige farger på kontrastsømmen rundt kluten. Har leita i mange butikker som fører babyutstyr, finner dem ikke. Er det slutt på disse, eller gjemmer de seg bare godt ;-)
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Neida, de har dem flere steder :-) Sparkjøp har dem dem 5 kr stykk, Cubus har dem ofte, men ikke alltid, litt dyrere der tror jeg og Princess pleier å ha 3 pakninger til 10 kr pr pakke.
Tord_og_Trym Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Spar kjøp har noen hvite kluter (med gul kantsøm). De har jeg brukt som vaskekluter og gulpekluter til begge mine 2 gutter. Skal kjøpe noen fler nå. Jeg har kanskje sett de hos Babyshop også, men er ikke sikker. Kommer ikke inn på nettbutikken til Spar kjøp akkurat nå, men hvis du venter litt så finner du de nok.
tina 79:) Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Har kjøpt på Princess. De har blå, grønne eller rosa kanter.
Filosofia m/supersprett Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Kjøpte mine på Hansen og Dysvik. De var dyre synes jeg. 6 stk for nesten 50 kr. De har de i blått, rosa og gult.
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Eg har kjøpt dei kvite med gul kant frå Sparkjøp. Trur det var seks klutar til 19,50. Dei ligg under kjøkkenting i menyen på nettsida (litt klumsete å finne fram til dei), men nettsida er nede akkurat no...
Forskeren Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 Så dem på Obs nylig for 5 kr stk. Jeg kjøpte dessverre på Cubus til 8,50 kr/stk...
jentebabymom Skrevet 28. mai 2007 #8 Skrevet 28. mai 2007 jeg har kjøpt gansk mange av de på prinsess. men det er en ting jeg lurer på når vi er inne på temaet, skal de gas klutene brukes til gulpe kluter eller er de beregnet til vaskekluter. har ikke helt bestemt meg for hva jeg synes er best eller riktig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå