-jenta 83- Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Jeg er student og alenemamma. Hadde planer om å jobbe noen uker i sommerferien. Mister jeg da Overgangsstønaden for denne perioden? Eller blir den redusert i firhold til hva jeg tjener? Noen som vet?
AneB Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Den blir redusert i forhold til hva du tjener, og faller helt bort hvis du tjener over et visst beløp. Vet ikke hvor mye det er.
winneboo Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Er vel 30 000 eller noe man kan tjene i løpet av et år. Jeg hadde sommerjobb i fjor sommer å tjente ca 15 000kr, fikk full OS uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå