Gå til innhold

"Tak" i underlivet som bare vare noen sek...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg hatt noen slags tak i underlivet. Akkurat som om noen griper om underlivet liksom, også slipper igjen. Det gjør vondt! Men varer bare noen få sekunder. Det er ikke det samme som stikninger, det har jeg også, i vagina liksom... Noen fler som har sånne tak? Har ikke merket at magen strammer seg samtidig. (Har heller ikke hatt kynnere, som jeg har merket ihvertfall...) Kan det være det? Kynnere? Er 37+4.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp

Skrevet

jeg har også sånne stikkninger i underlivet. Kommer når jeg går og står og er ganske intense. Føles som lynende smerter liksom.. Har fått beskjed om at dette er livmor båndene som tøyes men er litt usikker. Trodde ikke disse gikk ned i vagina liksom..?

Skrevet

lb71: Nei, ligamentsmerter (ligamentene som strekkes) går ikke ned i vagina. Sånne stikninger som du tenker på, kan være modning av livmormunnen, enten det eller babyen som presser på der nede i forbindelse med at den er i ferd med å feste hodet f. eks.

Det JEG mener er ikke stikninger. Det er TAK. Lurer på om det kan være kynnere, elle noen slags modningsrier, men det som jeg synes er så rart er at de varer så kort. Har også endel mensmurringer. Noen som vet?

Skrevet

takk for svaret ditt. Dette høres mer sannsynlig ut ja. Har egentlig følt mer press nedentil og følt at han kanskje har snudd seg de siste dagene. Håper du får svar på ditt spørsmål om "tak" i underlivet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...