Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg begynte med murring i ryggen den 6mai. ble lagt inn på sykehuset den 7 for høyt blodtrykk. lå der hele uka. lørdag da jeg skulle stå opp kl 07.30 gikk vannet, merkelig og god følelse. riene ble veldig kraftige i løpet av di neste timene men kl 16.00 ble det bestemt at jeg skulle få drypp og epuderal. den ble sattkl 17.00. da jeg ikke fikk mer en 4cm åpning selv og jag hadde høyt blodtrykk ville dem ar jeg skulle bli ferdig. riene økte bra. men det var et sted i magen ikke epuderalen ikkke virket å det var veldig vondt. man det gikk fort fremmover mad åpningen ,så ca kl20,00 hadde jeg full åpning. men når jeg skulle begynne å trykke så ble riene for svake,så dem måtte bryke vakum på hodet til marthe. dar var veldig lettvint og så kjapt og greit. hun fikk et lite merkesom ble borte etter noen timer. jeg hadde på følelsen at vi fikk en gutt så jeg ble paff når det ble ei tulle med øyne blå. når jag skullle presse ut morkaka så satt den fast. så jeg ble trillet ned til opperasjon kl 2200. fikk narkose ble opperert og sudd fint sammen igjen.far fikk en fin start med sin datter. hun lå med han di tre første timene å det merker vi nå. er veldig gled i far. alt gikk bra så nå er vi en lykkelig familie på tre.marthe var 5kilo tung.52cm lang 38 i hodeomkrest.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med tulla di!

Skrevet

Gratulerer med den STORE lille tulla deres:) Kan godt forstå at du fikk hjelp med vakum, for 5kg er jo stort nok da;)

Skrevet

Gratulerer så mye :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...