Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Kjenner jeg begynner å bli lei av å være gravid. Jeg har faktisk begynt å bli litt smålig og blir irritert over at de som har termin etter meg får før meg. Jeg begynner å bli superstresset med å få føde! Jeg er så sint på meg selv for disse tankene. (Men forstår jo meg selv ganske godt også... ) Ikke enkelt å være gravid og lei jenter.
@nita+Sebastian Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Jeg skjønner akkurat hva du mener. Alle føder før meg, hvorfor er det ikke min tur snart (
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Jeg skal ikke føde før dere! Baby kommer nok sanrt skal du se. Gjør noe kjempe kos disse dagene, så synes man kanskje ikke at det tar så lang tid. KLem
Krysia Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Skjønner veldig godt, og vet med meg selv at jeg kommer til å stresse med de samme tankene når min tid kommer.
Marolla Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 kjenner meg godt igjen. Helt naturlig å føle slikt tror jeg.
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 skriver meg på her... ingen som har hørt om kø kultur eller?? hihi huff.... men de må jo snart komme disse beibisene.. VIL HA HUN UT I MAI MND......
minime<3 in belly Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 Det er helt naturlig å føle det sånn og jeg syns at vi har all rett til å tenke slik. fader heller tenker jeg. Når man har en termin så ønsker man jo i hvertfall ikke å gå over den datoen og når noen som har termin senere enn deg føder før deg så er det helt naturlig... Du har liksom lyst til å komme til mål du også...
oktoberjentene;) Skrevet 28. mai 2007 #8 Skrevet 28. mai 2007 Jeg har 8 uker igjen å prøver å ikke tenke sånne tanker ennå, men vet at de kommer hehe.... men prøv kanskje som foreslått over her å finne på små koselige ting.. dra på kino f.eks.... få noe annet å tenke på lykke til jenter som er fødeklare da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå