Tussi og Maja Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Heisann jenter! Vi har de siste dagene hatt økedøgn her i huset. Hun har siden fredag fått mat hver halvannen-annenhver time. (Ikke på natta da, for hun sover fortsatt like lenge og godt på natta, nesten ti timer i strekk.) Nå har vi begynt på fjerde døgnet med økedøgn. Er ikke det lenge? Hvet ikke hva som er vanlig.... Hva har dere hatt? Leser at det er viktig at mor er uthvilt osv for å få opp produksjonen, men det er jaggu ikke enkelt med en unge som sutrer stort sett hele dagen... Når skal man legge inn årene, og gi noe ekstra? Hun kan jo ikke gå i dagesvis/ukesvis med lite mat... Har ekstra mm i fryseren. Men foreløpig har jeg ikke gitt henne ekstra, for jeg ønsker å få opp produksjonen nok.
Bellen^2 Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Vi ha hatt økedøgn som har gått over 2 dager, og fikk beskjed på ammedebatten at det var ofte at økedøgnene varte lenger hvis mann ikke hadde hyppig amming om natten også. Du kan jo sende en mail til ammehjelpen hvis du ikke allerde har gjort det? De vet sikkert råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå