Anonym i dag Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Jeg blir med, har t.o.m. 4 gratisbilletter, førstmann til mølla ;-)))
Gummelillan Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Skulle veeeeeldig gjerne ha blitt med, men det var vel snakk om fredag på dagen og da bør min kropp befinne seg på kontoret... Æsj, æsj, æsj. Er kjempeglad i jobben min altså, men merker at når det skjer sosiale ting på dagtid tenker jeg at oj, det var bar deilig å ha perm også ;-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 Jeg skal male kjøkkenet i helga, men når har dere tenkt????
Anonym i dag Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 Fredag kl. 1200 hadde vi tenkt ;-)) Heng deg med :-)
Karomamma Skrevet 30. mai 2007 #9 Skrevet 30. mai 2007 Jeg må (selvfølgelig) jobbe... Hvis noen har lyst til å vinne gratisbilletter til messa, kan dere være med å stemme på utstillingens pris "Made In Norway". Det nye norske klesmerket Virrevapp som designes i Drøbak er nominert til utstillingens ”Made in Norway” - norske barneprodukter som har utmerket seg i forhold til ide, funksjonalitet og design. Klærne er utrolig tøffe og jeg synes det er kult at små bedrifter kan hevde seg i konkurranse med store aktører som Gresvig og Tine. Jeg kjenner designeren, men du bestemmer selvfølgelig selv hvem du vil stemme på (hint hint, he he...) Her er linken: http://www.foreldreogbarnfestivalen.no/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=12 Presentasjon av www.virrevapp.no står nederst på siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå