Gå til innhold

Si at jeg bekymrer meg unødig...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt på en stol og bøyde meg ned til gulvet for å plukke opp noe. Det gjorde så vondt i magen!! Fikk umiddelbart en dårlig følelse overfor babyen der inne. Kan hun ha blitt skadet? Er i uke 32, og hun ligger med hodet ned, tror jeg. Huffhuff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bekymrer deg unødvendig:-))) Det går bra det der, men det kommer ikke til gjøre mindre vondt å gjøre slikt utover de siste ukene- så dropp det fra nå av er mitt tips!

Skrevet

Puh, veldig glad for å høre noen beroligende ord... Du mener altså at det bare var vondt for meg, og ikke babyen!? Det kan jeg leve med. Skal definitivt ikke prøve igjen!

Skrevet

kjenner meg igjen:)

vondt er det, og verre skal det bli.. hehe. tånegklipping, ta på sokker osv osv.. au au au:)

Men baby har det så fint så. Har jo sin egen personlige støtdemper rundt seg, masse deilig vann:)

Skrevet

Det er kun oss selv det går ut over,når vi bøyer oss dobbel,trange bukser osv osv,bebien har det kjempefint inni livmoren den:) Så slapp helt av!!

Skrevet

Takk for svar alle! :) Har roet meg nå, men følger nøye med på sparkinga da... Å være tykkmaget er ingen spøk!

Skrevet

Å vera tjukkmaga er ingen spøk nei ;) Min medfølelse går til alle øl-elskandestormaga rundt om.....*sukk* kor e gledar meg til å ta meg ei øl....neste år ein gong..... =))

Skrevet

En øl med nyklipte tånegler og noen smidige midjemanøvreringer er absolutt noe å se fram til!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...