Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Satt på en stol og bøyde meg ned til gulvet for å plukke opp noe. Det gjorde så vondt i magen!! Fikk umiddelbart en dårlig følelse overfor babyen der inne. Kan hun ha blitt skadet? Er i uke 32, og hun ligger med hodet ned, tror jeg. Huffhuff...
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Du bekymrer deg unødvendig:-))) Det går bra det der, men det kommer ikke til gjøre mindre vondt å gjøre slikt utover de siste ukene- så dropp det fra nå av er mitt tips!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Puh, veldig glad for å høre noen beroligende ord... Du mener altså at det bare var vondt for meg, og ikke babyen!? Det kan jeg leve med. Skal definitivt ikke prøve igjen!
VinterSol+2 Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 kjenner meg igjen:) vondt er det, og verre skal det bli.. hehe. tånegklipping, ta på sokker osv osv.. au au au:) Men baby har det så fint så. Har jo sin egen personlige støtdemper rundt seg, masse deilig vann:)
endaeintrønder Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Det er kun oss selv det går ut over,når vi bøyer oss dobbel,trange bukser osv osv,bebien har det kjempefint inni livmoren den:) Så slapp helt av!!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Takk for svar alle! Har roet meg nå, men følger nøye med på sparkinga da... Å være tykkmaget er ingen spøk!
2. gangs Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 Å vera tjukkmaga er ingen spøk nei Min medfølelse går til alle øl-elskandestormaga rundt om.....*sukk* kor e gledar meg til å ta meg ei øl....neste år ein gong..... =))
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #8 Skrevet 28. mai 2007 En øl med nyklipte tånegler og noen smidige midjemanøvreringer er absolutt noe å se fram til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå