Gå til innhold

Svaaaak positiv grav.test, og positiv EL-test. IKM i morgen. Hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig det var dette man kaller skyggestrek, men jeg kunne skimte en strek på graviditetstesten.

Tok en EL-test for nysgjerrighetensskyld, denne var veldig positiv.

Rimelig sikker på at jeg er gravid, men kan jo selvsagt være at jeg ble lurt..

:P

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen erfaringer, men oioi dette høres spennende ut! Har du flere g-tester sånn at du kan ta en ny en i morgen? (Det aller beste er jo å vente en dag eller to ekstra, men det hadde i allefall ikke jeg klart!) Kan jo evt ta en ny el-test i morgen, og så en g-test til hvis el-test fremdeles er veldig positiv? Lykke til! : )

Skrevet

Ja, jeg har èn graviditetstest liggende, så får test i morgen tidlig. Har jo IKM i morgen.

Har jo el test liggende også, så kanskje jeg skal følge rådet ditt :)

Takk takk :)

Skrevet

Må huske å fortelle hvordan det går, da! : )

Skrevet

Jeg tror du er gravid - hi hi :o) Sååååå moro.... Et forsiktig gratulerer----nå har jeg vel satt griller i hodet på deg, går vel nesten rundt for deg stakkar!

Jeg tok også el test som ble poitiv, så var jeg så dum å kaste prøvemateriale så jeg måtte vente helt til neste dag med å ta g-testen....jeg tok digital test, så der er det ikke noe tvil om strektolkning.

Lykke til imorgen da :o)

Skrevet

Ser ut som du er gravid ja. En EL-test vil slå ut ved graviditet, men ikke en graviditetstest ved EL. lykke til!!

Skrevet

Oh, så spennende!

Vi satt i nistirra på både grav.testen og el-testen :P

Legger inn et innlegg i morgen når jeg vet resultatene :)

Tusen takk for feedback, jenter! Dere er supre å ha for oss som i grunn ikke har peil på slikt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...