Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Hei. Jeg har vært i ulønnet perm en stund. Skal nå ut i jobb men sliter med bekkenet. Hvor lenge må jeg jobbe for å kunne søke krav om sykepenger? Har smerter daglig men jeg har ingen mulighet til å gå uten lønn framover. Er i 4 mnd så bekkenløsningen er nok kommet for å bli... sukk. Noen som vet?
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 du må jobbe i 4 uker for å ha krav på sykepenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå