Gjest Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Ja, det er ikke lenge siden vi sa det var 6 måneder igjen, nå er det under 3 !!!! Tiden går så fort. Antar at folk har kommet lenger i forberedelsene nå... Hva har dere igjen dere som gifter dere i august? Er mye logistikk over dagen som ennå ikke er på plass, men ting går seg til sakte men sikkert. Nå om dagen skal vi prøve å avtale tid med både prest, fotograf, florist og frisør...vi bor et stykke unna, så må prøve å samle alt opp til en dag. Tipper vi forsøker å få til alt dette i begynnelsen av august. Skyss fra kirke til festlokale mangler vi... Sko til mannen Hefte med meny, beskrivelse av gjester og litt om hvordan vi møttes er under arbeid, men langt fra ferdig. Bordkart Kirkeprogram Solist/duettinnslag-vet hvem som skal synge, men ikke hva.... Musikk.-tror vi ender opp med å ordne musikkanlegg selv.. Og sikkert en hel masse mer, men føler at de store tingene er på plass
Lucky76 Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Hei:D Vi fant ut at vi skulle gifte oss for 1 uke siden. Vi gifter oss 25 aug:D Men vi har ordna: Lokale Vielse Fotograf Bordpynt Skrevet innbydelser Kjøpt bordkort Servietter Kjole Dress Skjorte til unga Slips til unga Fått papirer fra folkeregisteret i orden Frisør til meg Frisør til gubben Sko til meg Sko til eldstemann Bestilt kaker Forlovere Har igjen: Bukser til unga Brudebukett Ringer Maten Drikken Tiara/slør til meg undertøy til meg duker Musikk Gave til forlovere Gave til gubbben (aner ikke hva gubben har gjort og ikke)
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Det var ikke så rent lite imponerende!!!! Brukt en uke på det vi andre bruker et helt år på...hehe....Lykke til videre:)
Lucky76 Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Takk takk hehe... Kjent for å gjøre ting i kjapt tempo;)
Jippi! Maibaby! Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Vi gifter oss 18. august. Har klart: Vielsen Invitasjonene Middagen Skyss Bryllupsreisen Bordkort/kart Mangler: Kjole Dress Sko + sko Veske Blomster Kake Ringer Frisør Følte at vi hadde kommet ganske langt for ett par uker siden, men nå synes jeg det begynner å hope seg opp litt her...
♥Snulder Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Vi mangler: Klær til ungene Klær til mannen Bordkort Blomster/blomsterbukett Bestikk (mangler halvparten av det vi trenger) Duker Komp. og lydanlegg til hun som skal stå for soloinnslagene under vielsen. ... og sikkert en hel del smådetaljer jeg enda ikke har kommet på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå