bærtæ Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Jeg har vært en aktiv leser av dette forumet, men har sjelden skrevet her. Men nå syns jeg det er blitt direkte utrivelig her inne. Foreslår at vi ignorerer anonyme innlegg om det i hele tatt skal bli "værende" her inne. Det er vel ingen som har krav på å vite hver liten detalj rundt vår økonomiske situasjon. Er de så imot hvordan ting fungerer her til lands synes jeg de burde egansjere seg politisk... For det er faktisk der løsningene ligger!!!!! Forøvrig anbefaler jeg at debatten om hvorfor mødre lurer staten til å tro de er alene blir tatt opp på "parforhold" forumet!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Uenig!!! Det er ingen som tvinger dere til å lese det som står her inne.... Bare dropp å lese de med overskrifter dere ikke liker da..
AneB Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 Helt enig! Bortsett fra det med å engasjere seg politisk, for denne/disse anonyme idiotene er neppe smarte nok til å gjøre annet enn å henge rundt på internett å spre sitt bitre budskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå