smågodt prinsessa Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 sitter med NAV søknad om engangsstønad her.. er ikke så flink til dette... er det nødvenidg med dokumentasjon på mannen sitt arbeid og inntekt? Han er i afghanistan akkurat nå.. så blir litt vanskelig å få de papirene og opplysningene nå liksom.. også er det noen punkter om ferieavvikling osv osv.. trodde ikke jeg var nødt å fylle ut sånne ting..dreier seg jo bare om et engangsstønad... og ikke foreldrepenger.. noen som har peiling?er forresten den søknaden de har på hjemmesidene sine som jeg har printa ut..
<3 Adrian Leander <3 Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Jeg skjønte like mye som deg, men jeg gjorde det enkelt; hvem kan man få mest hjelp av? Joda, nav selv Det er bare å ringe dem og avtale et møte, så blir du kanskje klokere.
smågodt prinsessa Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2007 hørtes bra ut.. da gjør jeg det.. er det best å vente til etter jeg har vært på 2.svangersskapskontroll for å få "bevis" på hvor langt jeg er på vei tror du? Har jo ikke noe annet bevis enn helsekortet mitt... eller er det nok?
snuske♥2 Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 jeg skal også søke om engangsstønad i disse dager, og fikk samme problem som deg da jeg hadde printet ut søknaden. tenkte derfor å få et møte med NAV for å få hjelp. når jeg snakka med dem tidligere på telefon, sa de at jeg ikke kunne søke før jeg var i uke 26 og da måtte jeg har skriftlig bekreftelse fra lege/jordmor om at jeg var så langt og termindato. tenkte derfor å ha dette med meg når jeg går til NAV for å fylle ut søknaden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå