Gå til innhold

trenger litt hjelp med søknaden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter med NAV søknad om engangsstønad her.. er ikke så flink til dette... er det nødvenidg med dokumentasjon på mannen sitt arbeid og inntekt? Han er i afghanistan akkurat nå.. så blir litt vanskelig å få de papirene og opplysningene nå liksom..

også er det noen punkter om ferieavvikling osv osv.. trodde ikke jeg var nødt å fylle ut sånne ting..dreier seg jo bare om et engangsstønad... og ikke foreldrepenger..

noen som har peiling?er forresten den søknaden de har på hjemmesidene sine som jeg har printa ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønte like mye som deg, men jeg gjorde det enkelt; hvem kan man få mest hjelp av? Joda, nav selv :P

Det er bare å ringe dem og avtale et møte, så blir du kanskje klokere.

Skrevet

hørtes bra ut.. da gjør jeg det.. er det best å vente til etter jeg har vært på 2.svangersskapskontroll for å få "bevis" på hvor langt jeg er på vei tror du? Har jo ikke noe annet bevis enn helsekortet mitt... eller er det nok?

Skrevet

jeg skal også søke om engangsstønad i disse dager, og fikk samme problem som deg da jeg hadde printet ut søknaden. tenkte derfor å få et møte med NAV for å få hjelp. når jeg snakka med dem tidligere på telefon, sa de at jeg ikke kunne søke før jeg var i uke 26 og da måtte jeg har skriftlig bekreftelse fra lege/jordmor om at jeg var så langt og termindato. tenkte derfor å ha dette med meg når jeg går til NAV for å fylle ut søknaden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...