Gå til innhold

3 svakt positive tester....


tarante - keisersnitt 29/1

Anbefalte innlegg

Har tatt 3 forskjellige tester nå, 2 i går og en i morges. Alle var svakt positive, men helt klart en strek som var synlig uten å anstrenge seg altformye for å se de. Alle testene var strips fra billig-tester.no. Tør ikke å juble helt enda, for jeg er ikke helt sikker på om jeg kan stole 100% på de. Hadde eggløsningslim 15. mai og regner med EL 17. mai og IKM på torsdag, så det er jo enda tidlig... Krysser fingrene for at det har klaffet denne gangen.

 

Har ei jente født i 2004 (kom etter 2 1/2 års prøving), prøvd igjen siden februar 2006, og har hatt SA mai 2006 og mars 2007, så jeg kommer til å være kjemperedd denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer.

Testen sier jo ikke hvor gravid du er. Bare om du er det eller ikke.

Jeg hadde også ma i mars, og håper på at det går bra denne gangen.

Skjønner hva du mener om å være redd. Skal på ul til fredag for å se om jeg kan se et bankende hjerte. Er utolig spent. Tør ikke glede meg før jeg ser om det er ok. (så lang) Så skal jeg ul ca 20 juni. Da er jeg 9 uker. Er alt bra da skal jeg fortelle det til barna mine.Er inne å sniktitter, for jeg har termin ca 25 januar, så jeg hører til januar klubben. Tenkte at jeg skulle bare se om februarbarn hadde begynt å melde sin tilstedeværelse.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til tarante! Sikkert ikke så enkelt å slappe av og glede seg nei. Jeg har ikke noen termin ennå, er altifra 4 til 6 uker på vei. Må komme meg til lege og finne ut tror jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som damen på apoteket sa da jeg kom med samme problemstilling: "man er ikke NESTEN gravid vet du..".

Du kan si jeg ble litt satt ut:) Men det stemmer jo, de testene måler jo om du har graviditetshormonet i kroppen.. Og har du tatt testen 3 ganger er det nok bare å si gratulerer til deg :)

 

Lykke til med alt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på apoteket å kjøpte "ordendlige" tester i dag, Quick Response. Liker egentlig ikke det merket pga at det skinner i plastikken som dekker over vinduet, slik at det er vanskelig å se svake streker... men den dukket jammen meg opp på denne testen også. Så jeg får vel begynne å tro at det er sant nå... Også jeg som skal på MR i morgen fordi jeg har hatt vondt i hodet siden september. Får vel komme til timen og si at jeg er nesten helt sikker på at jeg er gravid, så får de bestemme om jeg får lov til å ta MR eller ikke. Termin ser ut til å bli 9. februar!!! JUHUUUUU...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...