Gå til innhold

Flere som hører rare lyder fra magen...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

det har skjedd flere og flere ganger nå at jeg hører en rar lyd fra magen.

vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive den, men skal prøve...høres ut som et "smatt" eller et slags "klask" ser for meg at det er innvollene mine som blir smækka sammen...heheh høres helt gal ut her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.....magen inneholder jo endel ting som kan lage slike lyder. Det er kanskje babyen som beveger seg på en spesiell måte der inne!? Spør jordmor, hun har helt sikkert en forklaring på det :)

Skrevet

Jeg la inn et innlegg om akkurat det samme i går...hører selv "kneppe" lyder fra magen..flere andre som sa de opplevde det samme og en hadde hørt at det kunne være babyen som knakk ledd...

Hm..merkelige greier ikke sant?!

Skrevet

Jeg hører av og til små kneppelyder fra magen. Er kjempemerkelig, og aner ikke hva det kommer av. Men alt er visst i orden med den lille, så .. regner med det ikke er noe farlig, i alle fall.

Skrevet

Hører og kneppelyder fra magen for tiden. Er leddene til babyen som "knekker" slik som de kan gjøre hos oss. Hørte de samme lydene forrige gang og.Når babyen kom ut hørte jeg de samme kneppelydene når han vred seg av og til, så da skjønte jeg hva det var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...